Educational guide 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica ARANDA, R (coord.), Atención Temprana en educación Infantil, 1ª ed., Wolters Kluwer, 2008
BUCETA CANCELA, M.J., Manual de Atención Temprana, 1ª ed., Síntesis, 2011
GONZÁLEZ BARRÓN, R, Recursos para educar en emociones, 1ª ed., Pirámide, 2014
López Cassá, E. (coord.), Educación emocional. Programa para 3-6 años, 5ª ed., Wolters Kluwer, 2010
PALACIOS, J.; MARCHESI, A.; COLL, C. –comp.-, Desarrollo Psicológico y Educación (tomos I, II,III)., 1ª ed.renovada, Alianza, 2001
PERPIÑÁN, S., Atención Temprana y Familia, 1ª ed., Narcea, 2009
VIDAL LUCENA, M. (coord.), Estimulación temprana de 0 a 6 años(I), 1ª ed., CEPE, 2007
VIDAL LUCENA, M. (coord.), Estimulación temprana de 0 a 6 años (II), 1ª ed., CEPE, 2008
Bibliografía Complementaria ALABART SALUDES, M.A., Educación emocional y familia, 1ª ed., Graó, 2016
ALONSO, J.R.; ALONSO, I., ¿Elcerebro nace o se hace?, 1ª ed., EMSE EDAPP S.L., 2018
GARCÍA SÁNCHEZ, I.(coord.), Intervención Psicopedagógica en los trastornos del desarrollo, 6ª ed., Pirámide, 2009
MILLA, M. J; MULAS, F. (Coords.), Atención Temprana, 1ª ed., Promolibro, 2005
PALOU VICENS, S., Sentir y crecer. El crecimiento emocional en la infancia, 4ª reimpresión, GRAÓ, 2010
PAPALIA, D.E., WENDKOS, S, DUSKIN,R., Desarrollo humano, 9ª ed., McGraw Hill, 2005
PEÑAFIEL PUERTO, et al, El niño en desarrollo, 1ª ed., Ediciones del Laberinto, 2001
Sanchidrián,c; Ruiz, J. (coords.), Historia y perspectiva actual de la educación infantil, 1ª ed., Graó, 2010
SECADAS MARCOS, F., El primer año de la vida del niño, 1ª ed., CEPE, 2008

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000