Educational guide 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballos de aula Resolución de tarefas dirixidas e propostas polo profesor/a acerca dos contidos da materia para profundar coñecementos ou aclarar conceptos básicos 10 A1
B6
B8
B10
B11
D7
D15
Resolución de problemas Resposta eficaz a situacións problema expostas en relación ao desenvolvemento e intervención temperá en base a distintas metodoloxías e sistemas de actuación educativa 15 A1
A2
A4
B6
B8
B10
B11
D7
D15
Estudo de casos Identificación e descrición das características cognitivas e educativas de diferentes casos de trastornos do desenvolvemento e dificultades de aprendizaxe para deseñar actuacións preventivas e de intervención. 25 A1
A2
B6
B8
B10
B11
D7
D15
Exame de preguntas obxectivas Resolución de preguntas tipo test de opción múltiple 50 A1
A2
A4
B6
B8
B10
B11
C3
C4
C8
D7
D9
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O sistema de avaliación descrito aplícase a estudantes que sigan a modalidade de avaliación continua, é dicir, que asistan ao 80% das sesións da materia. Os estudantes de madalidade non asistentes (non asisten ao 80% de sesións da materia)realizarán un exame teórico práctico acerca dos contidos da materia, nas datas oficiais establecidas. Tamén deberán entregar un informe de Prácticas (observación dun caso a elixir entre os propostos ao comezo do curso). O contido da  materia e as propostas de casos consultaranse na FAITIC

As data de exames poden consultarse na web da facultade no apartado de Organización Académica (http://fcced.uvigo.es).    

De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias
non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000