Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Neste apartado tomaranse en consideración nas actividades de aula, as entradas o blog e os comentarios as entradas doutros compañerios, os resumes e comentarios incluidos no caderno de clase. Resultado de aprendizaje: coñecer e nalizar as diferentes teorías e modelos curiculares e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas da admistración educativa e doutras instancias 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C3
C4
C5
C6
C8
C9
C10
C11
C12
C13
C19
C20
C21
C22
C23
C24
C25
C26
C27
C28
C29
C30
C31
C32
C33
C55
C59
C60
C61
C62
C63
C64
C65
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Prácticum, Practicas externas e clínicas Tomaranse en consideración neste apartado as prácticas que se organicen nas aulas de educación infantil. tamén as aportacions voluntarias dos estudantes sempre que éstas teñan que ver coa temática da materia: asistencia a congresos, participación en actividades con nenos, tec. deberán estas debidamente xustificadas. Resultado de aprendizaje: coñecer os diferentes niveis de concreción curricular e ser capaz de repoducilos nun esqueme multimedia 10 A1
A3
A4
B7
C24
C25
C26
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
Traballo tutelado Neste apartado tomaranse en consideración os traballos ou informes individuais ou en grupo que se vaian realizando o longo do curso baixo a supervisión dos profesores. Tamén a defensa pública se así fora solicitado.
Resultado de aprendizaxa: Seleccionar, desenvolver e avaliar un curriculum de educación infantil por proxectos no que se demostre dominio dos elementos do curriculum e das competencia en educación Infantil. Preparar., seleccionar ou construir materiais didácticos para o devandito proxecto, atendendo aos principios teóricos básicos da Globalización e á súa aplicación as etapas da educación infantil.
10 A1
A3
A4
B7
C24
C25
C26
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
Obradoiro Resultado de aprendizaxe: deseñar, elaborar obras didácticas que impliquen a utilización utilización de materiais: arcilla, papel, tics, etc. 10 A1
A2
A3
A4
B12
C1
C13
C26
C27
C28
C29
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D8
D9
D10
D13
D14
D15
Exame de preguntas obxectivas Neste apartado tomaranse en consideración os resultados na proba tipo test e/ou reposta breve que se realizará o final do cuadrimestre.
Resultado de aprendizaxe: analizar e comprender os diferentes momentos históricos da educación infantil
30 A3
B12
C1
C13
C26
C27
C28
C29
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D8
D9
D10
D13
D14
D15
Exame de preguntas de desenvolvemento Neste apartado tomaranse en condiración os resultados na proba tipo tema ou de resposta longa que se fará o final de cuadrimestre.
Resultado de aprendizaje: coñer a evolución do rol do profesor de educación infantil e reeflexionar sobre o profesor ideal, o seu nivel competencial e de formación
20 A3
B9
B12
C11
C12
C13
C21
D2
D3
D5
D8
D13
D14
D15
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

AVALIACIÓN EN 1ª CONVOCATORIA:

Modalidadede avaliación continua
Para pasar satisfactoriamente a materia recoméndase asistir a clase. A puntuación final será a suma das puntuacións obtidas en cada unha das partes, debe de obterse a puntuación mínima de 5 para aprobar a materia. Asimismo é requisito ter aprobada a proba ou exame (2,5 sobre 5) para poder sumar as puntación do resto das probas e actividades obxecto de avaliación. 

Modalidadede avaliación global
Aquel alumnado que por circunstancias xustificadas nonpoida asistir regularmente as clases deberá comunicarllo ó profesorado duranteo primeiro mes de clase. A avaliación a adoptar con este será realización dunhaproba teórica dos contidos da materia (70%) e dun caso práctico (30%). 
É probable que se programe algunha actividade decoordinación con outras materias, de xeito tal que a súa avaliación serárealizada polos profesores correspondentes. De ser así, comunicarase aoalumnado o primerio mes de clase. 

AVALIACIÓN EN 2ª CONVOCATORIA
O estudantado que non supere as competencias na convocatoria de xanerio (primer cuadrimestre) terá que facer a avaliación global no mes de xullo. 

As competencias non adquiridas na convocatoria de xanerio (1 periodo) poderán ser recuperaras na convocatoria de xullo. Neste caso, materase a notas das probas/actividades superadas ata esta segunda convocatoria para o estudantado que se acolleu na 1ª convocatoria a modalidade de avaliación continua. 

Este documento é unha declaración de intencions sobreo traballo do alumnado na materia, polo que a información aquí contido ten carácter orientativo e pode sufrir lixeiras modificacións derivadas do consenso co grupo clase ou circunstancias. 

O enlace onde se poden consultar as datas dos examesé: http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000