|
B2 |
Coñecemento e comprensión da literatura científica do ámbito da actividade física e o deporte. |
|
B4 |
Coñecemento e comprensión dos factores comportamentales e sociais que condicionan a práctica da actividade física e o deporte. |
|
B6 |
Coñecemento e compresión dos efectos da práctica do exercicio físico sobre os aspectos psicolóxicos e sociais do ser humano. |
|
B8 |
Coñecemento e comprensión da estrutura, función e desenvolvemento das diferentes manifestacións da motricidade humana. |
|
B10 |
Coñecemento e comprensión dos fundamentos do deporte. |
|
B12 |
Aplicación das tecnoloxías da información e comunicación (TIC) ao ámbito das Ciencias da Actividade Física e do Deporte. |
|
B14 |
Manexo da información científica básica aplicada á actividade física e ao deporte nas súas diferentes manifestacións. |
|
B16 |
Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica da actividade física e do deporte. |
|
B18 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentales e sociais, aos diferentes campos da actividade física e o deporte. |
|
B20 |
Capacidade para identificar os riscos que se derivan para a saúde da práctica de actividades físicas inadecuadas. |
|
B22 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar programas para a dirección de organizacións, entidades e instalacións deportivas. |
|
B24 |
Actuación dentro dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional. |
|
B26 |
Adaptación a novas situacións, a resolución de problemas e a aprendizaxe autónoma. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade física e ao deporte con atención ás características individuais e contextuais das persoas |
|
C2 |
Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica de actividade física e deporte entre a poboación escolar |
|
C3 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, na proposta de tarefas nos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e o deporte |
|
C4 |
Capacidade para identificar os riscos que se derivan para a saúde dos escolares debido á práctica de actividades físicas inadecuadas |
|
C5 |
Capacidade para planificar, desenvolver e avaliar a realización de programas de deporte e actividade física escolar |
|
C6 |
Capacidade para seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo adecuado para cada tipo de actividade nos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e do deporte |
|
C7 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar o proceso de adestramento nos seus distintos niveis |
|
C8 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, durante o proceso do adestramento deportivo |
|
C9 |
Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica actividade físico-deportiva na poboación que realiza adestramento deportivo |
|
C10 |
Capacidade para identificar os riscos, que se derivan para a saúde dos deportistas, da práctica de actividades físicas inadecuadas no contexto do adestramento deportivo |
|
C11 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar a realización de programas de adestramento deportivo |
|
C12 |
Capacidade para seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo, adecuado para cada tipo de actividade de adestramento deportivo |
|
C13 |
Capacidade para avaliar a condición física e prescribir exercicio físico orientado cara á saúde |
|
C14 |
Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica de actividade física e deporte entre a poboación adulta, maiores e discapacitados |
|
C15 |
Capacidade para identificar os riscos que se derivan para a saúde do desenvolvemento das actividades físicas inadecuadas entre a poboación que realiza práctica física orientada á saúde |
|
C16 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais ao campo da actividade física e a saúde |
|
C17 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar a realización de programas de actividades físico-deportivas orientada á saúde |
|
C18 |
Capacidade para seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo adecuado, para cada tipo de actividade que practique a poboación de adultos, maiores e discapacitados |
|
C19 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar programas para a dirección de organizacións, entidades e instalacións deportivas |
|
C20 |
Capacidade para administrar os servizos deportivos públicos e privados |
|
C21 |
Capacidade para deseñar o programa de funcionamento das instalacións deportivas e seleccionar o material e equipamento deportivo adecuado |
|
C22 |
Capacidade para coñecer e aplicar o marco xurídico do ámbito profesional |
|
C23 |
Capacidade para identificar e valorar os riscos que poidan derivarse do uso dos equipamentos e instalacións deportivas |
|
C24 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade físico-deportiva recreativa, con atención ás características individuais e contextuais das persoas |
|
C25 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar a realización de actividades físico-deportivas recreativas |
|
C26 |
Capacidade para seleccionar o material e equipamento deportivo adecuado para cada tipo de actividade físico-deportiva recreativa |
|
C27 |
Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica das actividades físico-deportivas recreativas para toda a poboación |
|
C28 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, nas actividades físico-deportivas recreativas |
|
C29 |
Capacidade para identificar os riscos que se derivan para a saúde, da práctica de actividades físicas inadecuadas nos practicantes de actividade físico-deportiva recreativa |
Sinale D
|
Código |
Competencias |