Educational guide 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Fundamentos dos deportes colectivos I
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Saídas de estudo *BALONMÁN: Existe a posibilidade de desprazarse a eventos deportivos de balonmán de polo menos dúas categorías diferentes para a observación en tempo real dos fundamentos técnico-*tacticos do balonmán por parte de xogadores/*as federados/*as. O alumnado deberá facer o traballo solicitado na ficha deseñada para ese efecto co *objetivod de adquirir competencias de observación, rexistro e análise sistemática do xogo.
Outra das saídas podería consistir na experimentación dunha modalidade máis recreativa do balonmán convencional (balonmán praia, etcétera) é espazos específicos para a súa práctica.

Ditas saídas están supeditadas á a aprobación por parte da Xunta de Centro e estar dotadas economicamente para poder realizar o traslado a través da "Convocatoria de Saídas de Campo" anual.
Estudo de casos BALONMÁN: Para a adquisición de competencias do profesorado no deseño de progresións, metodoloxías didácticas acordes á situación ou caso proporanse diferentes casos prácticos que requirirán a toma de decisión dos elementos didácticos máis adecuados ao mesmo.
Prácticas de laboratorio Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións concretas e de habilidades básicas e/ou
específicas e *procedimentales relacionadas coa materia obxecto de estudo.
Desenvolveranse en espazos especiais con equipamento especializado: pavillón da Facultade
(campo de xogo de baloncesto e de balonmán), tamén poderán utilizarse espazos naturais
adaptados convenientemente (praia, campos máis pequenos, etc.).
Resolución de problemas de forma autónoma Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia: por exemplo,

1. o deseño e representación gráfica de situacións de xogo en función duns obxectivos e contidos didácticos previamente expostos.
2. o deseño dunha sesión práctica de 45 minutos cuns obxectivos e contidos didácticos do balonmán concretos. O alumnado deberá asignar contidos e tarefas didácticas
para cada unha das partes da sesión.
Poderase solicitar ao alumnado que represente nas prácticas de laboratorio a sesión como medio de desenvolvemento das competencias didácticas específicas do baloncesto e/ou balonmán que se pretenden
desenvolver na materia.

Sería recomendable, por non dicir obrigatoria, polo menos unha *tutoría no horario do profesorado,
para a revisión da devandita sesión previamente á entrega e impartición definitiva.
Lección maxistral Exposición por parte do profesorado dos *contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo alumnado.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000