Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía da actividade física e o deporte
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Dosil, J., Psicología de la Actividad Física y del Deporte, Madrid, McGraw-Hill, 2008
Weinberg, R. y Gould, D., Fundamentos en Psicología del Deporte, Madrid, Panamericana, 2006
Bibliografía Complementaria Amigo, I., Fernández, C., y Pérez, M., Manual de Psicología de la Salud, Pirámide,
Bakker, A.B. y Rodríguez-Muñoz A, Introducción a la psicologia de la salud ocupacional positiva, Psicothema, 24(1), 62-65,
Cabanach, R.G., Valle, A., Fariña, F., y Arce, R. (Eds), Calidad de vida, bienestar y salud, Psicoeduca,
Cecchini, J.A., González-González, C., Llamedo, R, Sánchez, B., y Rodríguez, C., The impact of cooperative learning on peer relationships, intrinsic motivation and future intentions to do sport., Psichothema, 31(2), 163-169.,
Dosil, J. y Garcés, E.J., Ser psicólogo del deporte, Coruña, Netbiblo, 2009
Dosil, J. (Ed), El psicólogo del deporte: asesoramiento e intervención, Madrid, Síntesis, 2002
Echeburúa, E., y Amor, P.J., Memoria traumática: estrategias de afrontamiento adaptativas e inadaptativas., Terápia Psicológica, 37(1), 71-80.,
Fariña, F. y Tortosa, F., Introducción a la Psicología, Promolibro,
Flores-Villavicencio, M. E., Rodríguez-Díaz, M., González-Pérez, G.J., Robles, J.R. y Valle, MªA., Declive cognitivo de atención y memoria en adultos mayores sanos., Cuadernos de Neuropsicología, 14(1), 65-77., 2020
Gantiva, C., Casas, M., Ballén, Y., Sotaquirá, M., y Romo-González, T., Modulación de las respuestas fisiológicas ante estímulos afectivos: una herramienta para investigar procesos psicológicos., Universitas Psychologica, 18(1), 1-12.,
García-Caro, Mª, P., Cruz-Quintana, F., Schmidt Río-Valle, J., Muñoz-Vinueva, A., Montoya-Juarez, R., Influencia de las emociones en el juicio clínico de los profesionales de la salud a propósito del diagnóstico de enfermedad terminal, International Journal of Clinical and Health Psychology, 10(1), 57-73.,
Gerrig, R. y Zimbardo, P., Psicología y Vida., Prentice Hall,
González-Guirval, F., Reigal, R. E., Morillo-Baro, J. P., de Mier, R. J. R., Hernández-Mendo, A., y, Análisis de la validez convergente de un instrumento informatizado para evaluar la atención en deportistas: Rejilla 1.0., Cuadernos de Psicología del Deporte, 20(2), 83-94., 2020
Larsen, R., Psicología de la Personalidad, McGraw Hill,
LUZÓN CUESTA, José María,, Compendio de Derecho Penal. Parte especial, Edición 2017. 20ª Ed., Dykinson, 2017
MANZANARES SAMANIEGO, José Luis, Comentarios al Código Penal (Tras las Leyes Orgánicas 1/2015, de 30 de marzo, y 2/2015, de 30 de marzo), La Ley, 2016
Méndez, P., y Ángulo, R., El aprendizaje de un instrumento musical como el violín mejor la atención sostenida., Revista de Psicología, 27(2), 1-9,
Morris, Ch., y Maisto, A., Psicología, Prentice-Hall,
Nigel Holt; Andy Bremner; Ed Sutherland; Michael Vliek; Michael Passer; Ronald Smith, Psychology. The Science Of Mind And Behaviour., México: MCGRAW HILL,
Pic, M.; Lavega-Burgués, P.; Muñoz-Arroyave, V.; March-Llanes, J.; Echeverri-Ramos J.A., Predictive variables of emotional intensity and motivational orientation in the sports initiation of basketball., Cuadernos de Psicología del Deporte, 19(1), 241-251,
Pillado, E. y Fariña, F., Mediación Familiar. Una nueva visión de la gestión y resolución de conflictos familiares desde la justicia terapéutica, Valencia: Tirant lo Blanch,
Puente, A., Cognición y aprendizaje. Fundamentos psicológicos, Pirámide,
Porflitt, F. I., y Rosas-Díaz, R. R., Behind the scene: cognitive benefits of playing a musical instrument. Executive functions, processing speed, fluid intelligence and divided attention/Detrás de la escena: beneficios cognitivos de toca, Estudios de Psicología, 1-27.,
Vicente E. Caballo Manrique, V., Manual para el tratamiento cognitivo-conductual de los trastornos psicológicos, Madrid: Siglo XXI.,
Ramos, V. J., y Canosa, A. F, La importancia de estimular las redes atencionales en la infancia., Apuntes de Psicología, 36(3), 167-172.,
Serna, J., Múñoz, V, Lavega, P., March-Lanes, J., Sáez, U., y Hieleno, R., Influence of motor tasks on the players’ modos in basketball., Revista de Psicología del Deporte, 26 (1), 37-44.,
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000