Guia docente 2018_19
Facultad de Bellas Artes
Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
 Materias
  Dirección Creativa para Moda
   Competencias
Código Descrición
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
B7 Capacidade de comprensión e adaptación ante os cambios rápidos do entorno e da propia disciplina
B9 Capacidade de desenvolver unha gramática visual clara e innovadora
B12 Capacidade creativa para xerar silucións orixinais e atopar propostas alternativas
C2 Ser capaz de identificar problemas que se poidan resolver mediante o deseño, plantexalos como problema de deseño, propor un concepto e decidir criterios de formalización, elexindo os materiais a cada caso.
C3 Ser capaz de comprender e comunicar visualmente a información, dominar as técnicas de exposición gráfica de proxectos de deseño
C8 Coñecer as tendencias sociais e da industria da moda
C11 Estas familiarizado cos métodos de investigación relevantes en deseño
D6 Sensibilidade hacia os contextos culturais, medioambientais e sociais
D9 Capacidade de integración en equipos multidisciplinares
D11 Tratamento de conflictos e negociación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000