Guia docente 2011_12
Facultad de Bellas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Transmisión, mediación e educación artística
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Metodoloxías integradas
Observarase e valorarase a actitude de colaboración e participación, a organización entre os alumnos e a empregada nos traballos presentados. Isto conforma unha parte fundamental no proceso de aprendizaxe.
Teranse en conta as competencias adquiridas a través do desenvolvemento dos tres proxectos e da realización dos tres prototipos cos seus programas e informes de avaliación.
O resultado do traballo autónomo e do traballo na aula quedará reflectido nos dossiers.
10
Obradoiros Observarase a diversidade de solucións e a riqueza na resolución de problemas. Tomaranse notas do proceso.
Todo iso terá que estar reflectido nos dossiers.
25%
Saídas de estudo/prácticas de campo Valorarase o informe emitido, froito da experiencia práctica e do debate.
Todo iso terá que estar reflectido nos dossiers.
10%
Cartafol/dossier Na primeira convocatoria, o martes 14 de xuño de 2012 de11,00h. a 13,00h. no despacho da coordinadora, presentaranse tres dossiers como documento do tres proxectos desenvolvidos ao longo do cuadrimestre.
Nestes tres documentos, poderemos valorar os traballos realizados polos alumnos nas distintas actividades programadas: estudo e análise das situacións, toma de decisións, obradoiros, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade do prototipo deseñado.
Valorase a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso creativo.
As ilustracións, a maquetación e a presentación de cada dossier teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
50
Probas de resposta curta Ao longo do proceso de ensino-aprendizaxe, o profesor formula cuestións oportunas coa intención de valorar que é o que sabe e que é o que debe saber o alumno.
Non só teremos información sobre os coñecementos significativos do alumno, senón que empregaremos esta información como recurso para que o alumno sintetice as súas ideas.
Estas conclusións tamén se verán reflectidas no dossier.
5%
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<link rel=&quot;File-List&quot; href=&quot;file:///C:%5CDOCUME%7E1%5CTITULA%7E1%5CCONFIG%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml&quot;><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:worddocument>
<w:view>Normal</w:view>
<w:zoom>0</w:zoom>
<w:hyphenationzone>21</w:hyphenationzone>
<w:punctuationkerning/>
<w:validateagainstschemas/>
<w:saveifxmlinvalid>false</w:saveifxmlinvalid>
<w:ignoremixedcontent>false</w:ignoremixedcontent>
<w:alwaysshowplaceholdertext>false</w:alwaysshowplaceholdertext>
<w:compatibility>
<w:breakwrappedtables/>
<w:snaptogridincell/>
<w:wraptextwithpunct/>
<w:useasianbreakrules/>
<w:dontgrowautofit/>
</w:compatibility>
<w:browserlevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:browserlevel>
</w:worddocument>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><![endif]--><style>
<!--[if gte mso 10]>
<style>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:&quot;Tabla normal&quot;;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:&quot;&quot;;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:&quot;Times New Roman&quot;;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
</style><!--[endif]--><table class=&quot;MsoNormalTable&quot; width=&quot;600&quot; border=&quot;0&quot; cellpadding=&quot;0&quot; cellspacing=&quot;1&quot;>
<tbody><tr>
<td valign=&quot;top&quot;>
<p>O criterio de valoración está
definido polas competencias específicas que esta materia propón que acaden os
alumnos.</p>
<p>As horas presenciais teñen que
cumprirse.</p>
<p>&nbsp;Coas técnicas educativas que
se aplicarán, é imprescindible que o alumno participe na súa aprendizaxe e
que o profesor o dirixa e estimule.</p>
<p>&nbsp;Cada tanto, pasarase un folio
co nome da materia e a data, para que o alumno confirme a súa presenza. Isto
terase en conta.</p>
<p>Na segunda convocatoria, poderán
presentarse os alumnos que,&nbsp;<strong>tendo&nbsp;asistido
a clase</strong>, polas razóns que sexan, non presentaron<strong>algunha</strong> documentación ou <strong>algún</strong> dos <i>dossiers</i> ao terminar o período lectivo. Estes alumnos terán a
oportunidade de completar a entrega na data que se aprobe en Xunta de
Facultade.</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;><a name=&quot;OLE_LINK53&quot;>PROBA DE AVALIACIÓN CONVOCATORIA
EXTRAORDINARIA DE XULLO: 14 DE XULLO ÁS 10.00 HORAS</a></p>
</td>
</tr>
</tbody></table>
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000