Guia docente 2011_12
Facultad de Bellas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Procesos de investigación e creación
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Obradoiros Avaliación continua e personalizada dos procesos de traballo. 30
Titoría en grupo Avaliación conxunta e transversal dos traballos. 10
Traballos de aula Avaliación baseada na resolución e presentación de traballos concretos de forma puntual de acordo coa axenda predeterminada. 60%
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<link rel=&quot;File-List&quot; href=&quot;file:///C:%5CDOCUME%7E1%5CTITULA%7E1%5CCONFIG%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml&quot;><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:worddocument>
<w:view>Normal</w:view>
<w:zoom>0</w:zoom>
<w:hyphenationzone>21</w:hyphenationzone>
<w:punctuationkerning/>
<w:validateagainstschemas/>
<w:saveifxmlinvalid>false</w:saveifxmlinvalid>
<w:ignoremixedcontent>false</w:ignoremixedcontent>
<w:alwaysshowplaceholdertext>false</w:alwaysshowplaceholdertext>
<w:compatibility>
<w:breakwrappedtables/>
<w:snaptogridincell/>
<w:wraptextwithpunct/>
<w:useasianbreakrules/>
<w:dontgrowautofit/>
</w:compatibility>
<w:browserlevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:browserlevel>
</w:worddocument>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><![endif]--><style>
<!--[if gte mso 10]>
<style>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:&quot;Tabla normal&quot;;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:&quot;&quot;;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:&quot;Times New Roman&quot;;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
</style><!--[endif]--><table class=&quot;MsoNormalTable&quot; width=&quot;600&quot; border=&quot;0&quot; cellpadding=&quot;0&quot; cellspacing=&quot;1&quot;>
<tbody><tr>
<td valign=&quot;top&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>A intelixencia atopa posibilidades novas
nas cousas materiais cando integra as súas posibilidades reais en proxectos inventados.
O resultado é unha creación intelectual (saber), sensible (ver) e sentimental
(sentir). O obxectivo é o desenvolvemento das capacidades persoais en
relación aos procesos heurísticos e operativos ligados ao campo da creación e
á investigación artística, de acordo cun adestramento correspondente ás
operacións de mirar
(atopar/buscar), imaxinar
(proxectar/elaborar) e realizar
(producir/socializar). Isto implica tres campos de valores:</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>&nbsp;</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>&nbsp; Coñecementos: englobaría
as capacidades de información, asimilación, argumentación, axilidade mental,
improvisación, elección, decisión, etc.</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>&nbsp; Capacidades
psicomotoras: incorporaría as habilidades perceptivas, destrezas
construtivas, sensibilidade plástica, execución, etc..</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>&nbsp; Actitudes: englobaría
disposición, laboriosidade, participación, iniciativa, curiosidade, etc</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if gte mso 9]><xml>
<u2:worddocument>
<u2:view>Normal</u2:view>
<u2:zoom>0</u2:zoom>
<u2:hyphenationzone>21</u2:hyphenationzone>
<u2:punctuationkerning/>
<u2:validateagainstschemas/>
<u2:saveifxmlinvalid>false</u2:saveifxmlinvalid>
<u2:ignoremixedcontent>false</u2:ignoremixedcontent>
<u2:alwaysshowplaceholdertext>false</u2:alwaysshowplaceholdertext>
<u2:compatibility>
<u2:breakwrappedtables/>
<u2:snaptogridincell/>
<u2:wraptextwithpunct/>
<u2:useasianbreakrules/>
<u2:dontgrowautofit/>
</u2:compatibility>
<u2:browserlevel>MicrosoftInternetExplorer4</u2:browserlevel>
</u2:worddocument>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<u2:worddocument>
<u2:view>Normal</u2:view>
<u2:zoom>0</u2:zoom>
<u2:hyphenationzone>21</u2:hyphenationzone>
<u2:punctuationkerning/>
<u2:validateagainstschemas/>
<u2:saveifxmlinvalid>false</u2:saveifxmlinvalid>
<u2:ignoremixedcontent>false</u2:ignoremixedcontent>
<u2:alwaysshowplaceholdertext>false</u2:alwaysshowplaceholdertext>
<u2:compatibility>
<u2:breakwrappedtables/>
<u2:snaptogridincell/>
<u2:wraptextwithpunct/>
<u2:useasianbreakrules/>
<u2:dontgrowautofit/>
</u2:compatibility>
<u2:browserlevel>MicrosoftInternetExplorer4</u2:browserlevel>
</u2:worddocument>
</xml><![endif]-->A avaliación estará referida á evolución persoal nas
capacidades de asimilación da información, a capacidade de argumentación, a
axilidade mental, a improvisación, elección e decisión; o desenvolvemento da
sensibilidade plástica, das habilidades perceptivas e destrezas construtivas
na execución obxectual, a capacidade no manexo de fontes iconográficas e
documentais, a coherencia entre formulacións e resultados; e as actitudes,
vinculadas á curiosidade, disposición, laboriosidade, á iniciativa persoal, á
participación e a colaboración ao traballo común, á capacidade para
enriquecer a discusión, etc. Isto supón a adecuación a catro criterios de
avaliación: comprensión, fundamentación, falsación e trazabilidade.</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Esta avaliación será continuada, polo que a asistencia
habitual é necesaria, xa que se desenvolverá de acordo á propia estrutura e
calendario de exercicios propostos, cada un dos cales derivará unha
cualificación acumulativa e cuxa presentación puntual será imprescindible.
Realizarase un exame teórico para verificar o grao de asimilación intelectual
dos contidos, categorías e parámetros manexados no curso.</p>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>PROBA DE
AVALIACIÓN CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO: 5 DE XULLO ÁS 10.00 HORAS</p>
</td>
</tr>
</tbody></table>
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000