A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor o estime oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación de aquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos intentan desenvolver poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Mª Luisa Fernández: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Yolanda Herranz: 1º cuadrimestre, luns de 8.30 a 14.30h; 2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 14.30 e de 20.30 a 21.30h
Juan Carlos Román: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Actividades introdutorias
A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor o estime oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación de aquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos intentan desenvolver poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Mª Luisa Fernández: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Yolanda Herranz: 1º cuadrimestre, luns de 8.30 a 14.30h; 2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 14.30 e de 20.30 a 21.30h
Juan Carlos Román: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Traballos de aula
A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor o estime oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación de aquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos intentan desenvolver poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Mª Luisa Fernández: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Yolanda Herranz: 1º cuadrimestre, luns de 8.30 a 14.30h; 2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 14.30 e de 20.30 a 21.30h
Juan Carlos Román: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Probas
Descrición
Probas de resposta curta
A atención personalizada impartirase na aula, cando o profesor o estime oportuno.
Seminarios: traspaso de información e presentación do estado da cuestión. O alumno realizará a comprobación de aquelas conclusións vertidas durante a exposición ou, pola contra, atopará novos enfoques que poderían ser significativos.
Actividades introdutorias: exposición do tema, mostrando as argumentacións existentes, as posicións e diferenzas, así como as reflexións que mantén a práctica artística sobre aquelas derivacións propias das Ciencias Sociais.
Traballos de aula: os alumnos intentan desenvolver poeticamente unha serie de cuestións que son do seu interese. A clase convértese nunha extensión da clase teórica, xa que o alumno teoriza en primeira persoa e o profesor propón argumentacións suscitadas por aquelas preguntas que aparecen, agora de forma individualizada.
Probas de resposta curta: dar a coñecer o grao de asimilación e comprensión que o alumno ten da materia, así como corrixir posibles deficiencias.
Por último, as tutorías estableceranse no seu momento polos profesores:
Mª Luisa Fernández: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Yolanda Herranz: 1º cuadrimestre, luns de 8.30 a 14.30h; 2º cuadrimestre, mércores de 11.30 a 14.30 e de 20.30 a 21.30h
Juan Carlos Román: 1º e 2º cuadrimestre, martes de 8.30 a 14.30h
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000