Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecemento dos conceptos básicos da Historia da Arte. |
|
A1 A8
|
B1
|
Coñecemento dos diferentes conceptos de modernidade e vangarda. |
|
A1 A8
|
|
Coñecemento dos períodos artísticos máis importantes e a súa evolución. |
|
A2 A4
|
|
Coñecemento dos movementos artísticos fundamentais da modernidade e a vangarda. |
|
A2 A8
|
|
Capacidade para a toma de decisións sobre a función que se lle asigna ao patrimonio e á súa posta en valor e uso público. |
|
A6
|
B3
|
Coñecemento da arte galega no seu contexto histórico. |
|
A1 A2 A8
|
B13
|
Coñecemento da arte galega no contexto da modernidade e a vangarda. |
|
A2 A8
|
|
Coñecemento e posta en valor do noso patrimonio museístico e arquitectónico. |
|
A9
|
B5
|
Capacidade para comprender a obra de arte no seu contexto histórico cultural. |
|
A1 A2 A4
|
B13
|
Coñecemento das relacións entre o período moderno e a arte contemporánea. |
|
A1 A2
|
|
Coñecer a programación e as liñas expositivas das institucións museísticas máis relevantes de dentro e fóra de Galicia. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2
|
B6
|
Capacidade para comprender a obra de arte como manifestación cultural do seu tempo. |
|
A37
|
|
Coñecemento da evolución do pensamento e os métodos historiográficos. |
|
A1 A2
|
|
Capacidade de recoñecer os antecedentes históricos de obras e movementos artísticos. |
|
A1 A2 A37
|
|
Capacidade para comprender a obra de arte no contexto da sociedade moderna. |
|
A1 A21
|
|
Capacidade para comprender a arte galega no seu contexto cultural. |
|
A37
|
|
Capacidade de entender a evolución da arte contemporánea desde a modernidade. |
|
A1 A5 A21
|
|
Habilidade para contextualizar historicamente a obra de arte. |
|
A36 A37
|
B1
|
Capacidade de relacionar a produción artística actual coas súas orixes na modernidade. |
|
A2 A5 A21
|
|
Habilidade para contextualizar historicamente a arte galega. |
|
A37
|
|
Habilidade para contextualizar a arte galega moderna e de vangarda. |
|
A2 A8
|
|
Habilidade para recoñecer as diferentes escolas interpretativas da historiografía artística. |
|
A1
|
B1 B2
|
Habilidade para recoñecer os diferentes movementos artísticos modernos e de vangarda. |
|
A1 A2
|
B1 B2
|
Habilidade no establecemento de liñas de influencia diacrónicas. |
|
A1 A2
|
B1 B2
|