Guia docente 2023_24
Escuela Superior de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Dispositivos móbiles
   Contidos
Tema Subtema
Desenvolvemento para dispositivos móbiles Introdución, Ferramentas de Desenvolvemento, Depuración e Emulación
Programación de aplicacións básicas para dispositivos móbiles Lóxica de negocio e deeño, Recursos, Constantes, Interface, Componentes e Eventos
Compoñentes de interación có usuario. Dialogos AlertDialog, Toast, Personalizacións de Compoñentes
Interfaz de usuario básica Compoñentes elementais, interacción co usuario, depuración
Visualización de Coleccións. Listas. ArrayAdapter e ListView
Elementos de Selección. Menús. OptionMenu e ContextMenu
Almacenamento Preferencias, Sistema interno de ficheiros, XML, almacenamento interno e externo.
Multiactividades Clase Activity e ciclo de vida dunha actividade. Interacción entre actividades dunha aplicación móbil. Compartición de datos e contexto de aplicación.
Almacenamento con SQLite Uso de SQLiteOpenHelper e SQLiteDatabase. Execución de operacións DML e DDL con bases de datos SQLite.
Aplicaciones web con Android WebView y Apache Cordova Uso de WebView. Aplicacións HTML+JavaScript, compilación e execución. Ionic, conceptos básicos.
Conectividade con servizos de internet. Actividades multifío. Conectividade con servizos web, conexións HTTP, conexións sobre sockets TCP/UDP, formatos de intercambio XML e JSON. Traballo con actividades multifío con AsyncTask e Executor.
Firma e publicación de aplicacións. Fluxo de traballo, creación de arquivos necesarios, envío da aplicación a un Market
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000