Guia docente 2011_12
E. S. de Ingeniería Informática
Grado en Ingeniería Informática
 Acceso e admisión de estudantes

(*)

vías de acceso

  1. Dende Bacharelato LOGSE: Científico-Tecnolóxica, Ciencias da Saúde, Humanidades, Ciencias Sociais, Artes
  2. Dende COU: Ramas Científico-Tecnolóxica, Biosanitaria, Ciencias Sociais, Humanidades
  3. Dende Ciclos Formativos de Grao Superior: Administración e Finanzas, Secretariado, Comercio Internacional, Servizos ao Consumidor, Xestión Comercial e Marketing, Xestión do Transporte, Desenvolvemento de Produtos Electrónicos, Instalacións Electrónicas, Sistemas de Regulación e Control Automáticos, Sistemas de Telecomunicación e Informáticos, Desenvolvemento de Proxectos Mecánicos, Produción por Fundición e Pulvimetalurgia, Produción por Mecanizado, Industria Alimentaria, Administración de Sistemas Informáticos, Desenvolvemento de Aplicacións Informáticas, Automoción, Mantemento Aeromecánico, Mantemento de Aviónica, Desenvolvemento de Proxectos de Instalacións de Fluídos, Térmicas e de Manutención, Mantemento de Equipo Industrial, Mantemento de montaxe de Instalacións de Edificio e Proceso, Prevención de Riscos Profesionais, 

O acceso dos maiores de 25 anos regularase segundo o Real Decreto 743/2003, de 20 de xuño. Ademais, a lexislación vigente regula o acceso de diferentes colectivos como titulados, discapacitados, estranxeiros, etc.

perfíl de ingreso

Considérase un perfil de ingreso no referido a coñecementos, habilidades e capacidades de partida dun nivel de bacharelato ou ciclo formativo de formación profesional. En concreto, as características persoais (sensibilidades, aptitudes, capacidades específicas, etc.) e académicas desexables que se consideran máis axeitadas para iniciar os estudos de Grao en Enxeñería Informática son as seguintes:

  • Coñecementos básicos de informática
  • Boa base matemática, aptitude numérica
  • Capacidade de abstración, análise, síntese, razoamento lóxico
  • Curiosidade, imaxinación, creatividade, innovación
  • Capacidade de percepción e atención
  • Sentido da organización e o método
  • Atención ao detalle
  • Sentido práctico e visión espacial
  • Capacidades básicas para a expresión oral e escrita e para a comprensión lectora
  • Habilidades sociais básicas para o traballo en equipo

criterios de acceso e condicións ou probas de acceso especiais

Os procesos de selección, admisión e matriculación de estudantes na titulación de Graduado/a en Enxeñería Informática están definidos nos procedementos establecidos pola Xunta de Galicia e comúns a todo o Sistema Universitario de Galicia.

Non existen criterios de acceso distintos dos derivados da limitación de prazas de novo ingreso e os establecidos pola lexislación vigente para os estudos de graduado.

sistemas de apoio e orientación dos estudantes unha vez matriculados

Ao comezar cada novo curso académico organízase unha xornada de recepción para os novos alumnos. Nesta xornada ofréceselles toda a información que necesitan para o comezo da súa vida como estudantes universitarios:

  • Estrutura organizativa da Escola e a Universidade.
  • Estrutura dos estudos.
  • Prazos e normativas importantes (modificacións de matrícula, cambios de quenda, etc.).
  • Servizos e infraestructuras do Centro: aulas, laboratorios, acceso a internet, correo electrónico, etc.
  • Un representante de alumnos explica que é e para que serve a Delegación de Alumnos.
  • A directora da Biblioteca, ou persoa en quen delegue, explica o uso da mesma: organización dos fondos, accesibilidad, sistemas de procura, sistemas de peticións de títulos, etc.
  • Intervencións de responsables doutros servizos da Universidade (como o gabinete psicopedagógico ou o servizo de deportes, entre outros)

Entre os servizos que se ofrece aos alumnos desde o seu incorporación ao Centro pódense citar os seguintes:

  • Correo electrónico: Todos os alumnos teñen asignada unha dirección de correo electrónico do Centro. Desde a Dirección, as Subdirecciones e os servizos administrativos do Centro envíase continuamente información sobre noticias, prazos, becas, etc.
  • Actividades paralelas de apoio: Prográmanse este tipo de actividades, que complementan a actividade habitual de ensino-aprendizaxe, co obxectivo de subsanar deficiencias puntuais ou do perfil de ingreso. Estas actividades poden ser talleres sobre tecnoloxías ou procesos específicos, ciclos de proxeccións ou conferencias, talleres de lectura, etc. 
  • Mobilidade: Co fin de promover e facilitar a mobilidade de estudantes organízanse charlas informativas por parte da Oficina de Relacións Internacionais. Así mesmo, existe a figura de Coordinador de Relacións Internacionais, que se encarga de coordinar programas como Erasmus e SICUE que, entre as súas funcións, teñen a de asesorar e orientar aos estudantes nos seus programas respectivos, tanto aos propios como aos alleos. 
  • Representación dos estudantes: a Delegación de Alumnos, aparte dos protocolos establecidos polo Sistema de Garantía de Calidade para a canalización de suxestións e reclamaciones, serve de enlace entre os estudantes de xeito individual ou colectiva e o equipo directivo da titulación. A Escola pon á súa disposición os medios necesarios (un local, teléfono e equipamiento informático) así como unha partida presupuestaria para que poidan cumprir a súa tarefa de representación, e outras como facilitar a realización de propostas e iniciativas do alumnado. 
  • Gabinete Psicopedagóxico: a Universidade de Vigo conta co seu propio Gabinete Psicopedagóxico a disposición dos estudantes para orientarlles e asistirlles tanto en cuestións académicas como noutras de índole persoal. Por outra banda, a Universidade ten en marcha un programa de apoio á integración do alumnado con necesidades especiais (PIUNE) para facilitar a súa vida académica e garantir o seu dereito ao estudo. 
  • Plan de Acción Titorial: dende fai uns anos a Escola dispón deste plan destinado principalmente (aínda que non de forma exclusiva) a alumnos de nova matrícula, cuxos obxectivos principais son:
    • informar e orientar ao novo alumnado sobre a estructuración e o funcionamento da Escola, para lograr así unha mellor e máis rápida integración do novo alumno no contexto universitario.
    • facilitar o proceso de adaptación do ensino secundario, dos ciclos formativos, ou doutras vías de acceso á universidade.
    • contribuír á integración do alumno no Campus Universitario e na cidade de Ourense.
    • informar ao estudante sobre cuestións académicas e/ou profesionais.
    • fomentar a participación do alumnado nos distintos ámbitos da vida universitaria.
    • analizar o desenvolvemento do alumnado tanto no plano académico como no persoal.
    • valorar a necesidade do apoio titorial como instrumento de coñecemento e reflexión no proceso de formación universitario.
    • axudar ao alumnado, na medida do posible, naqueles problemas ou situacións que lles provoquen inquietude e ansiedade.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000