Guia docente 2019_20
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Medidas de Atención á Diversidade para Alumnas/Alumnos con Necesidades Educativas
   Contidos
Tema Subtema
MEDIDAS CURRICULARES E ORGANIZATIVAS NO ÁMBITO ESCOLAR CONCEPTUALIZACIÓN DA ATENCIÓN Á DIVERSIDADEESCOLARIZACIÓN DOS ALUMNOS CON NEE
MEDIDAS CURRICULARES NO ÁMBITO ESCOLAR
MEDIDAS ORGANIZATIVAS NO ÁMBITO ESCOLAR

A AVALIACIÓN PSICOPEDAGÓXICA TÉCNICAS E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN PSICOPEDAGÓXICA
ELABORACIÓN DUN INFORME PSICOPEDAGÓXICO
INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN ESTUDANTES CON DÉFICIT DE ATENCIÓN O PROCESO ATENCIONAL. FACTORES DETERMINANTES. DÉFICITS DA ATENCIÓN
O TRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN CON HIPERACTIVIDADE. DIFICULTADES PERSOALES E ESCOLARES.
AVALIACIÓN E INSTRUMENTOS PARA O DIAGNÓSTICO DO TDAH
INTERVENCIÓN PARA A MELLORA DO PROCESO ATENCIONAL
ANÁLISE DE PROGRAMAS
INTERVENCIÓN PSICOEDUCATIVA EN ESTUDIANTES CON TRASTORNOS DO ESPECTRO AUTISTA TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA
MODELOS EXPLICATIVOS
DIAGNÓSTICO DO ESPECTRO AUTISTA
PROGRAMAS PSICOEDUCATIVOS EN ESTUDIANTES CON TEA
INTRODUCIÓN AOS MECANISMOS DE INTERVENCIÓN SISTÉMICA PSICO-SOCIO-EDUCATIVO E MÉDICO PSIQUIÁTRICA EN PERSOAS CON TEA
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000