Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
 Materias
  Medidas de Atención á Diversidade para Persoas con Altas Capacidades
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Deseño dun programa de enriquecemento curricular para alumnado de altas capacidades 40 A1
B2
B4
C1
C3
C13
D4
Eventos científicos Participación nunha actividade (de módulo) relacionada coa materia 10 C1
C3
Cartafol/dossier Documento elaborado polo estudiante que recopila información sobre as experiencias, proxectos, tareas e traballos realizados durante o proceso de formación.
40 A1
B2
C4
D3
Estudo de casos Proba na que un alumno/a debe analizar un feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos,
diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución.
10 A1
B2
B4
C1
C3
D2
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

I)
Para superar a materia é necesario alcanzar o 50% da puntuación no Traballo
tutelado e o 50% no resto de actividades. As actividades non superadas na
primeira convocatoria poderán ser recuperadas na segunda convocatoria,
manténdose as puntuacións en próbalas/actividades superadas. 

II). Para poder
optar ao sistema de avaliación continua, o alumnado deberá asistir (polo menos)
a 4 das 6 sesións previstas para esta materia. O alumnado que non supere a
materia por avaliación continua terá que realizar unha avaliación final
mediante unha/s proba/s, relativas aos contidos nucleares da materia, coa data
límite que marque o calendario do Máster para os exames oficiais. Esta proba de
avaliación supoñerá o 100% da puntuación, e os seus pormenores e características
serán concretadas polo profesorado ao alumnado cando este realice a consulta,
podendo ser un exame, a entrega de traballos previamente acordados e
titorizados etc.

III) En coherencia co carácter inclusivo que
caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser
adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que
presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa finalidade de
favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos,
planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para
educadores en exercicio que acrediten un horario incompatible con las clases
presenciais; en todo caso, garantindo a consecución das competencias e
resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol
específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de
avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para este alumnado.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000