Guia docente 2019_20
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Materia Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe Código O05M053V01107
Titulacion
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Conde Rodríguez, María Ángeles
Correo-e angelesconde@uvigo.es
Profesorado
Conde Rodríguez, María Ángeles
Enríquez Salido, Carmen
Web http://masteraprendizaje.webs.uvigo.es/
Descrición xeral O obxectivo desta materia está orientado ao estudo da linguaxe e, en concreto, á súa función na regulación da actividade cognoscitiva. Partiremos das concepcións de Vygotski e A. R. Luria e trataremos de mostrar de que xeito poden ser incorporadas as habilidades lingüísticas á avaliación e intervención das funcións psicolóxicas superiores. Trataremos de profundar nos orzamentos teóricos e metodológicos que explican a transición da heterorregulación á autorregulación da acción por medio da linguaxe. Centrarémonos na formas específicas de utilización da linguaxe nos contextos educativos, tratando de mostrar como este se converte nunha ferramenta de aprendizaxe, planificación e toma de conciencia fundamental para o desenvolvemento humano
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000