Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a natureza reguladora da linguaxe e a súa incidencia nos procesos cognitivos. A1
C1
Saber analizar estructural e funcionalmente a linguaxe e establecer relacións cós procesos cognitivos dende unha perspectiva psicolóxica e das Ciencias da Linguaxe A2
A3
B1
C1
C2
Análise, Síntese, Avaliación e interpretación dos datos derivados de investigacións e programas de intervención A3
B2
C1
C2
C3
Deseñar programas de control verbal da conducta e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas. B5
C3
D2
D4
D5
Avaliar os resultados destes programas aplicados en términos do coñecemento actual. A3
C2
C3
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións A4
B3
B4
C4
C5
C6
D1
D3
D6
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades aprendizaxe A5
C2
C4
D4
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000