Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a natureza reguladora da linguaxe e a súa incidencia nos procesos cognitivos.
saber
A1
B1
Saber analizar estructural e funcionalmente a linguaxe e establecer relacións cós procesos cognitivos dende unha perspectiva psicolóxica e das Ciencias da Linguaxe
saber
saber facer
A1
A2
B1
B2
Análise, Síntese, Avaliación e interpretación dos datos derivados de investigacións e programas de intervención
saber
saber facer
A1
A2
B2
Deseñar programas de control verbal da conducta e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas.
saber facer
A3
B2
Avaliar os resultados destes programas aplicados en términos do coñecemento actual.
saber facer
Saber estar / ser
A3
B2
B5
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
B3
B4
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades aprendizaxe
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
B1
B4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000