Función Reguladora da Linguaxe, Procesos Cognitivos e Dificultades de Aprendizaxe
Código
O05M053V01107
Titulación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
3
OB
1
1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Conde Rodriguez, Maria Angeles
Correo-e
angelesconde@uvigo.es
Profesorado
Conde Rodriguez, Maria Angeles
Enriquez Salido, Carmen
Web
Descrición xeral
O obxectivo desta materia está orientado ao estudo da linguaxe e, en concreto, á súa función na regulación da actividade cognoscitiva. Partiremos das concepcións de Vygotski e A. R. Luria e trataremos de mostrar de que xeito poden ser incorporadas as habilidades lingüísticas á avaliación e intervención das funcións psicolóxicas superiores. Trataremos de profundar nos orzamentos teóricos e metodológicos que explican a transición da heterorregulación á autorregulación da acción por medio da linguaxe. Centrarémonos na formas específicas de utilización da linguaxe nos contextos educativos, tratando de mostrar como este se converte nunha ferramenta de aprendizaxe, planificación e toma de conciencia fundamental para o desenvolvemento humano