Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe no Proceso Lector
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a natureza cognitiva e neurolóxica dos procesos implicados na lectura e as súas relacións cos procesos cognitivos
saber
A1
B1
Coñecer as distintas condicións experimentais da investigación en lectura
saber
A2
B2
Deseñar programas de instrución lectora e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas
saber facer
A3
B2
Sintetizar nun documento os principais resultados obtidos na aplicación, conforme ás condicións do deseño, valorando a súa aportación ao coñecemento actual
saber facer
A5
B3
Avaliar os resultados dos programas lectores aplicados en termos do coñecemento actual
saber facer
A3
B2
B5
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
B3
B4
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades lectoras
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
B1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000