Guia docente 2019_20
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2019_20
Materia Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación Código O05M053V01102
Titulacion
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
García Señorán, María del Mar
Correo-e msenoran@uvigo.es
Profesorado
Deaño Deaño, Manuel
García Señorán, María del Mar
Web http://http://webs.uvigo.es/masteraprendizaje/
Descrición xeral Esta materia forma parte do módulo de Formación en procesos cognitivos e dificultades da aprendizaxe. Considera o interese crecente que pola conduta, a cognición, a aprendizaxe, a memoria, a percepción, o pensamento, a linguaxe, a emoción e a conciencia teñen as neurociencias. A súa fusión coa bioloxía celular e molecular, coa conduta e a mente e a ciencia do encéfalo. A acción do encéfalo subxace a toda conduta, tal como comer, andar, nadar, pensar, ler ou crear unha obra de arte. En definitiva, as funcións da mente. Os trastornos do comportamento que caracterizan á enfermidade mental podería entenderse como alteracións da función cerebral.
Neste contexto analízanse relacións cerebro-mente-conduta e os diversos modelos explicativos das funcións mentais que posibilitan e dos efectos do dano sobre elas.
Céntrase esta materia na análise dos modelos dos procesos cognitivos de atención e planificación; a súa relación co logro escolar; deseño, aplicación de programas de intervención e avaliación da súa eficacia para a mellora nos dominios da aprendizaxe, así como dos procesos cognitivos subxacentes.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000