Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as distintas condicións experimentais da investigación nos procesos cognitivos de atención e planificación A1
A2
C2
Comprender a natureza cognitiva e neurolóxica dos procesos de atención e planificación e as súas relacións coas dificultades de aprendizaxe A1
C1
Deseñar programas de intervención en atención e planificación e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas A2
B1
B5
C3
D2
D3
D4
D5
D6
Sintetizar nun documento os principais resultados obtidos na aplicación dos programas, conforme ás condicións do deseño e valorando a súa achega ao coñecemento actual A3
B2
C4
C5
D1
Avaliar os resultados dos programas de intervención en atención e planificación A3
C2
C3
D2
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións A4
A5
B3
B4
C4
C5
C6
D1
D3
D6
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades nos procesos de atención e planificación A5
C2
C4
D4
D6
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000