Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
 Materias
  Dificultades de Aprendizaxe e Intervención Baseada nos Procesos de Atención e Planificación
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as distintas condicións experimentais da investigación nos procesos cognitivos de atención e planificación
saber
A2
B2
Comprender a natureza cognitiva e neurolóxica dos procesos de atención e planificación e as súas relacións coas dificultades de aprendizaxe
saber
A1
B1
Deseñar programas de intervención en atención e planificación e aplicalos conforme ás condicións experimentais establecidas
saber facer
A3
B2
Sintetizar nun documento os principais resultados obtidos na aplicación dos programas, conforme ás condicións do deseño e valorando a súa achega ao coñecemento actual
saber facer
A5
B3
Avaliar os resultados dos programas de intervención en atención e planificación
saber facer
Saber estar / ser
A3
B2
B5
Difundir aos seus colegas, mediante comunicacións en congresos, os principais resultados das súas investigacións ou reflexións
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A6
B3
B4
Aplicar os resultados obtidos a situacións de dificultades nos procesos de atención e planificación
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
B1
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000