Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Traballo Social
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía básica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Dossier de prácticas. Serán sesións máis prácticas onde se verán diferentes materiais (textos orixinais dos autores, tests, programas de intervención, vídeos etc.) relacionados coas temáticas da materia. Farase un control da asistencia. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B5
B6
C2
C3
C4
C8
C9
C14
C22
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D10
D12
D16
D18
Traballo tutelado Traballo de revisión bibliográfica sobre os descritores da materia. As principais achegas que se obteñan da revisión teórica e estudo de campo deben plasmarse nun material audiovisual, que será compartido coa entidade que colabora no proxecto aprendizaxe servizo.

O alumnado realizará 1 traballo, en grupo, que será titorizado nas sesións de Pequeno Grupo.

O traballo debe ser presentado e defendido.

Os estudantes que acudan a avaliación global, realizarán un proxecto de forma individual, cumprindo as mesmas fases e entregas que se requiren na avaliación continua, salvo a defensa do traballo que se realizará o mesmo día da data oficial do exame, onde se preguntará polo procedemento seguido na elaboración.

Aparece vinculado a metodoloxía de aprendizaxe servizo
20 A3
A4
B1
B2
B3
B5
B6
C3
C19
C22
D1
D2
D3
D4
D7
D8
D9
D10
D11
D14
D16
D18
D23
Debate Participación en encontros científicos-técnicos propostos pola súa vinculación coa materia. Achegas de material científico-técnico que axude á construción do coñecemento da materia. Esta actividade é obrigatoria para o alumnado que aspire a Matrícula de Honra 10 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B6
C3
C4
C8
C22
C24
C25
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D8
D9
D10
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D24
Exame de preguntas obxectivas Preguntas de coñecemento.

40 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C8
C22
D1
D2
D3
D4
D8
D9
D10
D16
D18
Estudo de casos Se avalía a capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos, en supostos que teñen como obxectivo a relación e interacción entre os procesos psicolóxicos básicos e o comportamento humano. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C8
C22
D1
D2
D3
D4
D8
D9
D10
D16
D18
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para a avaliación continua: Presencialidade nos seminarios e nas titorías de grupo pequeno ao redor do 75 %.

A proba de preguntas obxectivas, para o alumnado asistente, pódese facer por parciais, a medida que se vaia explicando o temario. A proba tamén inclúe estudos de caso. 

En caso de non superar estes parciais, o alumnado deberá efectuar o exame (obrigatorio) de toda a materia do temario, o cal se efectuará o día estipulado para o exame final (véxase, taboleiro de anuncios e páxina Web da Facultade).

Para avaliación global. O exame e os estudos de caso (obrigatorio) de toda a materia do temario será o día estipulado para o exame final (taboleiro de anuncios e páxina Web de la Facultade). Con respecto a presentación e defensa das prácticas os estudantes deben responder por escrito a preguntas que se lle formulen, sobre o proceso de resolución das prácticas e o produto final presentado.


Para a convocatoria de xullo, gardarase (no caso de telos superados);a puntuación dos seminarios, do traballo tutelado e do exame. As datas de exame pódense consultar no Taboleiro de anuncios da Facultade de Ciencias de Educación ou na páxina Web da Facultade no seguinte enlace:http://educacion-ou.webs.uvigo.es/educacion-ou/web/index.php"

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.



En coherencia co carácter
inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).



Esta materia enmárcase nunha Facultade comprometida
coa sustentabilidade da contorna e das persoas. Atendendo a esta filosofía, esta materia promoverá prácticas educativas en base a materiais de baixo impacto ambiental en coherencia cos principios de sustentabilidade (ODS).

Por último, sinalar que esta materia, en liña co plan estratéxico da Facultade, desenrola prácticas e traballos que abordan a diversidade. Neste caso concreto, se aborda a discapacidade visual e a auditiva, en distinto períodos etarios.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000