Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
|
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
|
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Transmitir, promover e desenvolver a cultura |
|
B2 |
Xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais |
|
B3 |
Intervir como mediador social, cultural e educativo |
|
B4 |
Coñecer, analizar e investigar os contextos sociais e educativos |
|
B5 |
Deseñar, implementar e evaluar programas e proxectos socioeducativos |
|
B6 |
Xestionar, dirixir, coordinar e organizar institucións e recursos socioeducativos |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
C2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
|
C3 |
Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
|
C4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
|
C5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
|
C6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
|
C7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
|
C8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
|
C9 |
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
|
C10 |
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
|
C11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
|
C12 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
|
C13 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural |
|
C14 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás |
|
C15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
|
C16 |
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
|
C17 |
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural |
|
C18 |
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
|
C19 |
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
|
C20 |
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
|
C21 |
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo |
|
C22 |
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
|
D2 |
Planificación e organización |
|
D3 |
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega |
|
D4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
|
D5 |
Xestión da información |
|
D6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
|
D7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
|
D8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
|
D9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
|
D10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
|
D11 |
Habilidades interpersoais |
|
D12 |
Compromiso ético |
|
D13 |
Autonomía na aprendizaxe |
|
D14 |
Adaptación a situacións novas |
|
D15 |
Creatividade |
|
D16 |
Liderado |
|
D17 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
|
D18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
|
D19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
|
D20 |
Orientación á calidade |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|