Carácter CB
|
Código |
Competencias Básicas |
|
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
|
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
Carácter CG
|
Código |
Competencias Xerais |
|
CG1 |
Transmitir, promover e desenvolver a cultura |
|
CG2 |
Xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais |
|
CG3 |
Intervir como mediador social, cultural e educativo |
|
CG4 |
Coñecer, analizar e investigar os contextos sociais e educativos |
|
CG5 |
Deseñar, implementar e evaluar programas e proxectos socioeducativos |
|
CG6 |
Xestionar, dirixir, coordinar e organizar institucións e recursos socioeducativos |
Carácter CE
|
Código |
Competencias Específicas |
|
CE1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
CE2 |
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
|
CE3 |
Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
|
CE4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
|
CE5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
|
CE6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
|
CE7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
|
CE8 |
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
|
CE9 |
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
|
CE10 |
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
|
CE11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
|
CE12 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
|
CE13 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural |
|
CE14 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás |
|
CE15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
|
CE16 |
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
|
CE17 |
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural |
|
CE18 |
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
|
CE19 |
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
|
CE20 |
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
|
CE21 |
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo |
|
CE22 |
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
Carácter CT
|
Código |
Competencias Transversais |
|
CT1 |
Capacidade de análise e síntese |
|
CT2 |
Planificación e organización |
|
CT3 |
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega |
|
CT4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
|
CT5 |
Xestión da información |
|
CT6 |
Resolución de problemas e toma de decisións |
|
CT7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
|
CT8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
|
CT9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
|
CT10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
|
CT11 |
Habilidades interpersoais |
|
CT12 |
Compromiso ético |
|
CT13 |
Autonomía na aprendizaxe |
|
CT14 |
Adaptación a situacións novas |
|
CT15 |
Creatividade |
|
CT16 |
Liderado |
|
CT17 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
|
CT18 |
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
|
CT19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
|
CT20 |
Orientación á calidade |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|