Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Dinámica de grupos e intervención psicosocial comunitaria
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
A2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
A3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
B1 Transmitir, promover e desenvolver a cultura
B2 Xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais
B3 Intervir como mediador social, cultural e educativo
B4 Coñecer, analizar e investigar os contextos sociais e educativos
B5 Deseñar, implementar e evaluar programas e proxectos socioeducativos
B6 Xestionar, dirixir, coordinar e organizar institucións e recursos socioeducativos
C1 Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
C2 Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas
C4 Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos
C5 Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa
C7 Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas
C9 Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar
C10 Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...)
C11 Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre
C14 Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás
C15 Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral
C17 Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural
D1 Capacidade de análise e síntese
D4 Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional
D7 Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación
D8 Capacidade crítica e autocrítica
D9 Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos
D10 Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade
D11 Habilidades interpersoais
D12 Compromiso ético
D13 Autonomía na aprendizaxe
D14 Adaptación a situacións novas
D15 Creatividade
D17 Iniciativa e espírito emprendedor
D18 Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida
D20 Orientación á calidade
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000