Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención en saúde e educación social
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID- 19, a Universidade establece una planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución o determinen atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun xeito mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes DOCNET.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen

As metodoloxías docentes serán as mesmas nos tres escenarios (presencial, semi-presencial ou a distancia).

As metodoloxías previstas na guía foron deseñadas para facilitar unha transferencia fluída desde un escenario 100% presencial a outro 100% en remoto. En calquera caso, a única diferenza atinxe ou espazo non que se desenvolverá a actividade.

Nos grupos que requiran ser divididos por razóns de normativa sanitaria “CoVID”, un grupo estará presente na aula, mentras que ou outro participará dás mesmas actividades mediante conexión sincrónica non campus remoto.

No caso de que a situación sanitaria obrigue a un novo confinamiento domiciliario, as metodoloxías previstas tamén se manteñen, aínda que, neste caso a totalidade do alumnado seguirá de forma sincrónica a actividade docente no aula virtual do campus remoto.

As actividades prácticas que requiren de materiais específicos para a avaliación do “Desenvolvemento Motor” contemplarán adaptacións que faciliten a adquisición das mesmas competencias con independencia do escenario no que se leven a cabo. Neste sentido, aquelas prácticas de laboratorio que non poidan desenvolverse non laboratorio nin na aula de Educación Física, adaptaranse para que sexan realizadas de maneira autónoma non domicilio do alumnado.


* Metodoloxías docentes que se modifican

As metodoloxías docentes serán as mesmas nos tres escenarios. Se ben, poderan impartirse presencialmente, telemáticamente o mediante ambos tipos.

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)

As titorías e a atención non presencial ao alumnado seguirán a mesma organización temporal/horarios que os previstos para o escenario docente 100% presencial, aínda que, no caso de ser necesario por razóns sanitarias desenvolveranse nas salas virtuales do profesorado do campus remoto e otras ferramentas (correo electrónico, videoconferencia, foros de FAITIC, ...) baixo a modalidade de concertación previa.

* Modificacións (se proceder) dos contidos a impartir

Non existe modificación algunha neste sentido.

* Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe

Todas as referencias están non apartado: “Bibliografía. Fontes de información”

* Outras modificacións

Non procede

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===

Non procede facer cambios na avaliación. O único cambio previsible e que de non poder facer o examen de xeito presencial será realizado mediante ferramentas telemáticas.


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000