Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Avaliación de programas socioeducativos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita…
40 A1
A3
A4
A5
B5
C2
C6
C15
C17
D1
D14
D20
Práctica de laboratorio Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade formulada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. 20 A3
A4
A5
B4
B5
C2
C17
D1
D4
D20
Estudo de casos O alumnado debe analizar as contribucións de diversas experiencias e proxectos relevantes respecto á intervención social, demostrando a súa competencia, e aplicando os seus coñecementos á realidade actual 20 A1
A3
A4
A5
B5
C2
C6
C15
C17
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Cada alumno/a deberá obtener, alomenos o 50% da calificación en cada un dos dos apartados para superar a materia. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. Segunda convocatoria: aquelas competencias non superadas na primera convocatoria serán avaliadas na segunda. Nesta segunda convocatoria avaliarase só das probas ou aspectos; non superadas na primeira.

a. En
coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e
Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades
específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa
PIUNE (PAT)

b. Para as materias que forman parte do
curso ponte, debería incluirse unha referencia específica para ter en
consideración a especificidade e experiencia profesional deste colectivo: “Coa
finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica,
os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación
adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a
consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste
documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se
informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento
desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio”.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000