Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa na infancia e adolescencia en situación de risco social
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Actividades introdutorias Caso de lexislación 5 A2
A4
C5
D5
D8
Aprendizaxe baseado en proxectos Elaboración dun proxecto que se valorará cos criterios acordados na aula. 30 A2
A3
A5
C5
C8
C12
C14
C15
C17
C18
C19
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
Resolución de problemas Resolución dos problemas propostos, que se valorarán cos criterios acordados na aula. 20 A1
A2
A3
A5
C2
C5
C6
C8
C12
C14
C15
C16
C19
D2
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
Foros de discusión Tema de la materia 10 A5
C6
C18
D5
D9
Prácticas con apoio das TIC Test de los temas 5
Estudo de casos Resolución dos casos a partires de informe previo, sempre relacionado con ámbito de menores 30 A3
A5
C8
C12
C16
C18
C19
D6
D10
D12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

- Para superar satisfactoriamente a materia recoméndase asistir a las clases (80% de asistencia). Os datos personais e a FOTO deberá incluirse en MOOVI.

- O alumnado abrirá un conta de correo electrónico en Office 365 (Ver Secretaría online)

- Notas del examen se publicaran en MOOVI. Las fechas del examen y revisión están publicados na web de la Facultade de Educaciónno espazo 'datas exames” .

- Para superar a materia deberá tener aprobado el exame y alcanzar la evaluación positiva del 40% de las actividades (Aprendizaxe baseado en proxectos e resolución de problemas).  

- Aquel alumnado que por circunstancias justificadas no pueda asistir regularmente a las clases deberá comunicarlo a la profesora y deberá realizar as actividades invidualmente.

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Para as materias que forman parte do curso ponte, debería incluirse unha referencia específica para ter en consideración a especificidade e experiencia profesional deste colectivo: “Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio”.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000