Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa na infancia e adolescencia en situación de risco social
   Contidos
Tema Subtema
1. Conceptualización de infancia e adolescencia en dificultades sociais. 1.1. Introdución.
1.2. Benestar social e infancia.
1.3. Dificultade social na infancia.
1.4. O bo trato á infancia e a resiliencia.
1.5. Lexislación.
2. Concepto de inadaptado e desadaptado. Marxinación-prevención. 2.1. Familia, escola, relixión e poder, axentes de socialización.
2.2. Marxinación social do menor.
2.3. Inadaptación social.
2.4. Conflito e desviación social.
2.5. Lineas de intervención en competencia social.
3. A prevención: Intervención, metodoloxía e niveis de intervención. 3.1. Metodoloxía do proceso de intervención.
3.2. Proceso de intervención.
33. Estudo diagnóstico.
3.4. Niveis de intervención.
3.5. Marco xeral dos recursos sociais para menores e novos.
3.6. Diferentes tipoloxías de infancia e adolescencia en dificultad social.
4. Modalidade de atención socio-educativa: Intervención preventiva, asistencial e rehabilitadora. 4.1. Prevención do absentismo e o fracaso escolar. Programas de absentismo.
4.2. Educación intercultural. Educar para a igualdade: a asimilación cultural.
4.3. Atención residencial.
4.4. Atención a menores inmigrantes.
4.5. A reeducación e a integración social do menor.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000