Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa para a inclusión social
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características dos principais colectivos de desadaptación social. A3
B4
C6
D5
D10
D12
Coñecer os supostos pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos que sexan alicerces dos procesos de intervención socioeducativa en situacións de exclusión social. A1
B4
C1
C5
D1
D9
Coñecer e comprender as bases legais, sociais e persoais da inadaptación e exclusión social. A1
A4
B1
B2
B4
C1
C5
C6
D1
D3
D9
Coñecer os fundamentos teóricos e metodolóxicos da intervención socioeducativa, os seus ámbitos de actuación, técnicas e recursos e servizos socioeducativos dispoñibles. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
C1
C5
C6
C20
D1
D6
D7
Planear procesos de intervención en situacións de desadaptación social, avaliando o ámbito sobre o que se actúa, priorizando as necesidades de acción ás que se pretende dar resposta, especificando o modelo teórico de intervención no que se basea, os recursos necesarios para elo e a proposta metodolóxica coa que será avaliada dita intervención. A2
A3
A4
A5
B2
B3
B5
C4
C7
C9
C10
C11
C12
C13
C14
C15
C18
C20
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D9
D10
D12
D15
Utilizar técnicas concretas de intervención socioeducativa e comunitaria que permitan detectar factores de desadaptación e exclusión que dificultan a inserción social e laboral A2
A3
A5
B2
B5
B6
C2
C4
C7
C8
C19
D7
D16
Recoñecer a diversidade e a multiculturalidade como fonte de crecemento persoal e social. A3
A4
B1
B2
C3
D10
D12
Recoñecer a importancia do compromiso ético e social nos procesos de intervención educativa na exclusión social A3
B1
C3
D12
Manter unha actitude de autocrítica aberta á innovación A1
A2
A3
A4
A5
B1
C3
C18
D8
D12
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000