Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Estratexías de aprendizaxe en contextos socioeducativos
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ser competente no coñecemento da relación entre os procesos de atención, percepción e memoria e os modelos de aprendizaxe. A1
A2
A3
A4
A5
B4
C1
C2
D1
D2
D5
D6
D7
D9
D10
D11
D15
D17
Ser competente no coñecemento dos modelos motivacionais, así como na súa vinculación cos procesos de aprendizaxe social e educativo. A1
A2
A4
B4
C1
C2
D5
D6
D7
D11
Ser competente no coñecemento do paradigma do procesamento da información, así como da súa influencia na aprendizaxe humana. A1
A2
B4
C1
D5
D6
D7
D11
Ser competente no coñecemento das teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos. A1
A2
B4
C2
D1
D2
D5
D13
D15
Ser competente para realizar a análise dos programas da realidade social e educativa de acordo cos conceptos aprendidos e facer propostas de mellora. A3
B4
C1
C2
D2
D7
D10
D16
D17
Ser competente para innovar a práctica socioeducativa, iniciada mediante a realización do deseño de novas capacidades ou reaxustando as anteriores ás situacións individuais e/ou contextuais. A3
A4
B1
B3
B4
B5
C1
C2
D2
D6
D7
D9
D10
D11
D15
D16
Ser competente para colaborar con outros profesionais no deseño e implementación dos programas sociais e educativos. A3
A4
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C2
D1
D6
D7
D9
D10
D11
D17
Ser competente no coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación. A3
B4
C1
D1
D2
D5
D6
D11
D13
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000