Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo
   Contidos
Tema Subtema
1. Didáctica e educación social 1.1. Unha didáctica específica para a educación social. 1.2. Características da intervención en educación social. 1.3. Os procesos de ensino aprendizaxe. 1.4. O currículo. 1.5. Investigación, innovación e cambio en educación social.
2. Intervención didáctica en Educación social. 2.1. O proxecto da institución, instrumento básico para a xestión socioeducativa.
2.2. Proceso para elaborar ou revisar un proxecto institucional.
2.3. Os proxectos socioeducativos: planificar a intervención a curto prazo.
3. Tarefas de intervención e organización de procesos de actuación en Educación social. 3.1. A análise de necesidades, punto de partida.
3.2. Instrumentos para a análise de necesidades.
3.3. Das conclusións da análise de necesidades ao deseño dun modelo de formación.
3.4. As intencións educativas. Metodoloxía e organización didáctica.
3.5. Os recursos.
3.6. Estratexias metodológicas.
3.7. A avaliación.
3.8. Do deseño á intervención activa.
4. Análise dos medios didácticos propios da educación social. 4.1. Metodoloxía específica da educación social.
4.2. As novas estratexias didácticas na educación non formal: cine-forum, libro-forum, disco-forum, talleres, etc.
4.3. Outros recursos didácticos da educación non formal.
4.4. Os medios de comunicación na educación social: cine, teatro,monicreques, libro, internet, prensa, radio, etc.
4.5. Os xogos populares e tradicionais.
4.6. As ludotecas.
5. Avaliación dos procesos de intervención na educación social. 5.1. Procedementos, técnicas e instrumentos. 5.2. Algunhas técnicas e instrumentos de avaliación. 5.3. Algúns criterios de selección de técnicas e instrumentos para a avaliación da intervención *socioeducativa.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000