Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Prácticas externas: Practicum
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento B1
B6
C61
C62
C68
D1
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro onde se realizan as prácticas escolares A2
A4
A5
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C61
C62
C63
C64
C65
C66
C67
C68
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade lingüística e cultural. Valorar positivamente a diversidade de todo tipo, respectar outros xeitos de ver o mundo, e xestionar con creatividade as interaccións multiculturais para enriquecerse mutuamente D13
D15
D17
D20
Promover a competencia comunicativa, con especial atención á comunicación verbal, facendo da palabra o medio fundamental da aprendizaxe e da convivencia D7
D8
D12
D18
Potenciar a competencia participativa desde a empatía, a sociabilidad, o tacto e a actitude cooperativa nas relacións interpersonais D7
D8
D12
D15
Fomentar a convivencia na aula e fóra de la, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos D7
D8
D9
D12
D17
Recoñecer as implicaciones educativas das tecnoloxías da información e da comunicación D5
D6
D17
Progresar na competencia persoal desde a asunción de responsabilidades, toma de decisións e relativización das posibles frustracións D8
D14
D16
Asumir que a competencia profesional do mestre ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida A2
A4
A5
B12
C61
C64
D8
D9
D10
D14
D15
D16
D17
D19
D22
Coñecer e analizar o sistema escolar do centro no que se realizan as prácticas escolares, así como adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma. D1
D2
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o coñecemento dos proxectos educativos, o funcionamento do centro e a organización das aprendizaxes D2
D8
Observar e analizar con profundidade a formación e o establecemento de rutinas na vida cotiá, a continuidade e evolución das actividades do aula, e a progresión nas aprendizaxes D1
D2
D9
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia D9
D12
D15
D19
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos D7
D8
D12
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro mediante o establecemento de relacións entre os coñecementos especializados, teóricos e metodolóxicos, e os resultados da observación, análise e intervención nas situacións educativas da escola na que se realizan as prácticas A2
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B10
B11
B12
C61
C62
C63
C64
C65
C66
C67
C68
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
D23
Interpretar e reflexionar sobre as observacións e/ou intervencións no aula mediante sesións de clase semanales organizadas polo profesor-coordinador da facultade A2
A4
A5
B1
B6
B12
C64
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D14
D15
D16
D22
Aproximarse e participar na realidade do día a día da actividade docente, e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica D14
D15
D16
Participar nas propostas de mellora e innovación nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro D13
D21
D22
D23
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social D13
D20
D23
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000