Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Bases pedagóxicas da educación especial
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir os coñecementos básicos dos aspectos educativos do alumnado con necesidades específicas de apoio educativo e comprender os distintos discursos ideolóxicos e teóricos que sustentaron a Educación Especial como práctica educativa (da segregación á inclusión) A4
B3
B4
B9
C6
D6
D8
D13
D16
Analizar os diversos modelos de escolarización para os alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo, atendendo ós seus déficits e necesidades. A2
A3
A4
B3
B9
C2
C4
C6
D2
D6
D7
D13
D14
D21
Conceptualizar, analizar e describir as variables implicadas nos procesos de E-A, así como a súa posible incidencia nas diversas alteracións do mesmo. A1
A2
A3
A4
B1
B3
B4
B6
B12
C1
C2
C6
C7
C8
C9
C15
C18
C19
C61
C62
D2
D8
D9
D13
D16
Desenvolver actitudes positivas cara as persoas con discapacidade, dende unha perspectiva de normalización e integración. A1
B1
B4
B6
B12
C1
C2
C3
C4
C6
C15
C19
C21
C22
D3
D8
D10
D12
D13
D14
D15
D17
D19
D22
Adquirir unha actitude responsable, como futuro docente, na educación dos discentes atendendo ás súas necesidades específicas utilizando estratexias de comunicación,interacción e de traballo en equipo interprofesional para afronta-la ensinanza en contextos de diversidade. A2
A3
B4
B9
B12
C4
C6
C18
C21
D1
D7
D8
D9
D10
D12
D13
D15
D18
D19
Coñecer e deseñar respostas educativas segundo os modelos teóricos básicos de resposta á diversidade na aula e centro empregando actitudes positivas cara o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. A1
A2
A3
A4
B3
B4
B6
C1
C2
C3
C4
C6
C7
C9
C15
C62
D1
D7
D8
D9
D13
D18
D19
Comprender a natureza e problemas didácticos,organizativos e formativos que afectan á educación cando se enfronta a situacións de diversidade,desigualdade e heteroxeneidade. A1
A3
B4
B12
C7
C8
C9
C15
C18
C19
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D10
D12
D13
D15
D16
D17
D18
D21
D22
Coñecemento e aplicación axeitada de instrumentos de identificación de necesidades específicas de apoio educativo e intervencións máis usuais no campo da Educación Especial, así como as estratexias psicopedagóxicas máis axeitadas en cada caso. A4
B1
B4
B6
B9
B11
C4
C6
D2
D6
D8
D9
D13
D14
D17
D22
Coñece-los recursos do sistema educativo para dar resposta ás necesidades específicas de apoio educativo. A1
A2
A3
B1
B6
B12
C8
C15
C18
C21
C22
D5
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D16
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000