Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CG1 |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
CG3 |
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
CG4 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
CG6 |
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
CG9 |
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
CG11 |
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
CG12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
CE1 |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
CE2 |
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionales e sociais |
CE3 |
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfunciones |
CE4 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento |
CE6 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe |
CE7 |
Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12 |
CE8 |
Coñecer os fundamentos da Educación Primaria |
CE9 |
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan |
CE18 |
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade |
CE19 |
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación |
CE21 |
Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no periodo 6-12 |
CE22 |
Relacionar la educación con el medio, y cooperar con las familias y la comunidad |
CE61 |
Adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma |
CE62 |
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia |
CT1 |
Capacidade de análise e síntese |
CT2 |
Capacidade de organización e planificación |
CT3 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
CT5 |
Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo |
CT6 |
Capacidade de xestión da información |
CT7 |
Resolución de problemas |
CT8 |
Toma de decisións |
CT9 |
Traballo en equipo |
CT10 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
CT12 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
CT13 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
CT14 |
Razoamento crítico |
CT15 |
Compromiso ético |
CT16 |
Aprendizaxe autónoma |
CT17 |
Adaptación a novas situacións |
CT18 |
Creatividade |
CT19 |
Lideranza |
CT21 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
CT22 |
Motivación pola calidade |