Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Entrega das diversas actividades propostas polos profesores en relación aos contidos da materia. 20 A2
A3
C8
C15
C17
C61
D1
D2
D7
D9
D12
D14
D16
Aprendizaxe baseado en proxectos Realización e defensa dun informe acerca da identificación, prevención e tratamento dun caso de dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo. 40 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B4
B5
B6
B7
B10
B12
C4
C6
C8
C11
C13
C15
C16
C17
C20
C23
C38
C39
C46
C47
C48
C61
C62
C63
C64
C67
D1
D2
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
Exame de preguntas obxectivas Proba obxectiva de opción múltiple acerca dos diversos contidos da materia. 40 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B6
B12
C8
C15
C17
C39
C47
C64
D8
D14
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos/as que non acudan regularmente ás clases deberán entregar os proxectos na data límite correspondente á do
exame oficial que figura na páxina web da Facultade de Ciencias da Educación. Así mesmo, tanto para o alumnado asistente
como non asistente para superar a materia será obrigatorio superar, coa metade da puntuación máxima a alcanzar en cada
caso, as metodoloxías de avaliación especificadas. 

Os estudantes que non adquiran as competencias da materia, terán unha segunda oportunidade en xullo na data
establecida e publicada na Web da Facultade de Educación e Traballo Social. 

As partes da materia superadas na primeira oportunidade non serán obxecto de  avaliación na segunda oportunidade,  considerándose  polo tanto como aprobadas nese curso académico.


 En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)
Para as materias que forman parte do curso ponte, debería incluirse unha referencia específica para ter en consideración a especificidade e experiencia profesional deste colectivo: “Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio”.


 
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000