Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual
   Contidos
Tema Subtema
Marcos teórico-conceptuais das NEE en nenos e nenas con discapacidade intelectual. Marcos teóricos conceptuais da NEE
Definición de discapacidade intelectual

Definicións actuais, enfoques multidimensionais da discapacidade intelectual.
As dificultades de aprendizaxe no alumnado con discapacidade intelectual. Diagnostico e clasificación da discapacidade intelectual
Funcionamento intelectual e a súa avaliación. Conduta adaptativa e a súa avaliación. Aproximación multidimensional á clasificación da discapacidade intelectual.
Procedementos de avaliación e identificación das dificultades en estudantado con discapacidade intelectual. Sistemas de apoio á discapacidade intelectual
As necesidades de apoio das persoas con discapacidade intelectual.
O concepto de apoio e de necesidades de apoio.

Procedementos de intervención no contexto da discapacidade intelectual
Implicacións educativas da discapacidade intelectual.
Características educativas do alumnado con discapacidade intelectual.

Boas prácticas na educación do alumnado con discapacidade intelectual.
Métodos e procedementos de investigación e intervención no ámbito da discapacidade intelectual. Métodos cuantitativos e cualitativos en investigación en discapacidade intelectual.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000