Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacitar aos estudantes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B12
C8
C17
C23
C62
C64
C67
D2
D7
D8
D9
D13
D16
Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B4
B5
B6
B10
C6
C8
C11
C12
C15
C17
C23
C62
D1
D2
D8
D9
D16
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil A1
A2
A3
A4
A5
B1
B6
C12
D2
D8
D9
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. A1
A2
A3
A4
A5
B4
B7
B10
B12
C4
C6
D2
D8
D9
D14
Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula. A1
A2
A3
A4
A5
B4
B7
B10
B12
C16
C61
C63
D1
D2
D7
D8
D9
D13
D14
D15
D16
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade, e respecto diso aos dereitos humanos. A1
A2
A3
A4
A5
B4
C16
D1
D2
D7
D8
D9
D13
D14
D17
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais A1
A2
A3
A4
A5
B5
B6
B10
C13
D2
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
Identificar dificultades de aprendizaxe , informalas e colaborar no seu tratamento. A1
A2
A3
A4
A5
B7
C4
C20
D2
D8
D17
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000