Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua estranxeira a través da literatura infantil: Inglés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa A1
A2
A3
A4
A5
B7
C13
C15
C43
C63
C64
D9
D13
D14
D15
2. Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas A2
A3
A4
B8
C23
C61
C62
C67
D1
D2
D16
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable A3
B9
D11
D15
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural B11
C11
C52
C64
D16
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a educación dos mozos. A4
C44
D18
D20
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por escrito. C48
C50
C51
D4
D18
D20
7. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e fomentar a competencia creativa nos estudantes. C16
D1
D2
D7
D18
D21
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de primaria como para estudantes en formación. Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe da lingua estranxeira. D4
D18
D20
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que permite fomentar a igualdade de xénero, a equidade e o respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. A3
D1
D15
10. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de radio ou televisión relacionados co ámbito da literatura infantil. C11
D1
D4
11. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos expresada en obras de literatura infantil. D1
D12
12. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas culturas e momentos históricos. D4
D13
13. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas deles. D1
D4
D20
14. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as súas impresións achega de obras de literatura infantil. D1
D4
D16
15. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes aos seus distintos subxéneros. D4
D16
D18
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000