Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Literatura infantil e xuvenil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación
Elaboración e presentación dos resultados das actividades propostas a partir de diferentes cuestións abordadas na materia. Entre outros aspectos, valorarase o rigor, a exposición e a creatividade.
20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Cartafol/dossier Recompilación de textos e outros materiais de síntese, análise, crítica, reflexión, creación... asociados ás aulas teóricas e prácticas. Entre outros aspectos, valorarase o rigor, a exposición e a creatividade. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Obradoiro Realización de actividades orientadas á adquisición de coñecementos e habilidades ao redor de prácticas que motiven a formación dun lector/a competente e o hábito lector (seleccións lectoras, lecturas dialóxicas, a escrita creativa...). Para a súa valoración empregaranse rúbricas específicas. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas sobre contidos da materia. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Proxecto Deseño e dotación dunha biblioteca de aula para a Educación Primaria, que contribúa aos procesos de ensino-aprendizaxe, especialmente aqueles vinculados coas prácticas lectoras. Para a súa valoración empregarase unha rúbrica específica. 30 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Estudantado que opte pola avaliación continua (80% de asistencia):

Para superar a materia será requisito imprescindible aprobar cada un dos traballos que se indiquen, o proxecto de biblioteca de aula e o exame. Tamén se terá en conta a participación en eventos científicos. As partes da materia superadas na primeira oportunidade non serán obxecto de avaliación na segunda, considerándose, polo tanto, aprobadas nese curso académico.

Estudantado que opte pola avaliación global

Será avaliado mediante as mesmas probas e traballos que na modalidade de avaliación continua. Contará co seguimento da docente e cos documentos-guía na plataforma moovi e as correspondentes adaptacións. 

A elección de unha ou outra modalidade de avaliación será comunicada á docente nas primeiras seis semanas de inicio de cuadrimestre para marcar o plan de traballo. 

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da Facultade.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender as necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).


Coa
finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica,
os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación
adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a
consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste
documento. Abrirase
un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e
probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado
do curso ponte ou profesionais en exercicio
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000