Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Idioma estranxeiro: Francés
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender discursos e conferencias extensos, e ata seguir liñas argumentais complexas sempre que o tema sexa relativamente coñecido. Comprender case todas as noticias da televisión e os programas sobre temas actuais. Comprender a maioría das películas nas que se fala nun nivel de lingua estándar. A1
A2
A3
B3
B8
B11
C23
C43
D4
D11
D13
D16
D20
Ser capaz de ler artigos e informes relativos a problemas contemporáneos nos que os autores adoptan posturas ou puntos de vista concretos. Comprender a prosa literaria contemporánea. A5
B3
B11
C23
C43
D1
D4
D6
D7
D11
D13
D14
D16
D18
D20
Poder participar nunha conversación con certa fluidez e espontaneidade, e tomar parte activa en debates desenvolvidos en situacións cotiás sobre temas relacionados co ámbito persoal, profesional ou educativo, explicando e defendendo os seus puntos de vista Comprender e reaccionar adecuadamente e facer uso do idioma tal e como se utiliza nas transaccións habituais do aula e docentes. A2
A3
A4
B2
B3
B4
B5
C11
C15
C50
C51
C52
C62
C64
C67
D4
D6
D7
D8
D9
D11
D12
D13
D14
D16
D17
D18
D19
D20
Presentar descricións claras e detalladas dunha ampla serie de temas relacionados coa súa especialidade. Desenvolver a competencia comunicativa necesaria para abordar en francés, con fluidez e seguridade, os temas de interese para alumnos de educación infantil e primaria que figuran nas recomendacións para o deseño das programacións de lingua estranxeira nestes niveis. A2
A3
B3
B4
B6
B7
C15
C16
C50
C51
C52
C63
C64
D1
D2
D4
D11
D12
D13
D18
D20
Ser capaz de escribir textos claros e detallados sobre temas relacionados cos seus intereses. Escribir redaccións ou informes transmitindo información ou propondo motivos que apoien ou refuten un punto de vista concreto, relacionados co ámbito persoal, profesional e educativo. Escribir cartas que destacan a importancia que lle dan a determinados feitos ou experiencias. A2
A3
A4
B2
B3
C15
C51
C63
D1
D2
D4
D6
D7
D8
D11
D12
D14
D18
D20
Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. A5
B1
B2
B5
B9
B10
B12
C13
C16
C61
D2
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D16
D17
D18
D20
D21
Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística A5
B10
D2
D4
D5
D6
D11
D14
D15
D16
D17
D18
D20
D21
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000