Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Ética e deontoloxía profesional
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B8
B9
B10
C8
C12
D1
D2
D7
D11
D15
D16
D17
2. Capacidade para investigar, analizar, evaluar e utilizar o coñecemento actual. B1
B2
B6
B7
C8
C12
C16
C17
D1
D2
D7
D11
D16
D17
3. Habilidade básica para defender en público as súas opinións. B11
C12
C16
C20
D1
D3
D7
D11
D15
D16
D17
4. Saber distinguir moral e ética, e coñecer os rasgos fundamentais básicos do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados suscitados á ética como proposta normativa universalizable e as principais directrices metodológicas seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as dificultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolución de conflitos morais que preocupan á sociedade do noso tempo. A1
A2
A4
B11
C5
C8
C9
C12
D1
D3
D7
D15
D16
D17
5. Capacidade para recoñecer e analizar críticamente argumentos éticos de nivel básico e para recoñecer as cuestións esenciais que subyacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades. C5
C8
C9
C13
C19
C20
D1
D3
D7
D11
D15
D17
6. Capacidade para afrontar autónomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto á súa propia forma de pensar. C8
C9
D1
D3
D5
D7
D11
D15
D16
D17
7. Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturales. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectas á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuales e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostenible. Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico. Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. C5
C8
C9
C12
D1
D3
D7
D11
D15
D16
D17
D22
8. Capacidade de recoñecer a relevancia e utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicaciones éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. C5
C8
C9
D1
D3
D7
D8
D11
D15
D17
9. Capacidade de consolidar unha identidade docente ética, comprometida coa súa responsabilidade social no contexto educativo. C5
C8
C9
C12
D1
D3
D7
D15
D16
D17
10. Habilidad para gestionar y resolver conflictos, dilemas y problemas éticos vinculados a la tarea educativa. C5
D3
D15
D17
11. Contribuír á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre. C5
C8
C9
C12
D1
D2
D3
D7
D11
D15
D16
D17
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000