Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación física e a súa didáctica na educación primaria
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprende o proceso ensino-aprendizaxe-avaliación en educación física e dispón dos recursos didácticos adecuados para dar respostas a todos os alumnos e alumnas desde unha perspectiva da diversidade. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C3
C5
C6
C7
C8
C11
C12
C13
C14
C15
C16
C17
C19
C20
C22
C23
C34
C57
C58
C59
C60
C61
C62
C63
C65
C66
C67
C68
C69
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
D19
D20
D21
D22
D23
R1. Coñece e identifica compoñentes da motricidade e prácticas motrices, e comprende a súa importancia dentro do sistema educativo. C57
R2. Manexa o currículo da Educación Física, distinguindo os diferentes elementos que o compoñen e utilizándoos para programar na etapa de Educación Primaria (selecciona e secuencia criterios de avaliación e contidos do currículo). B1
C58
R3. Entende as posibles estruturas dunha sesión de educación física, os modelos pedagóxicos e estilos de ensino fundamentais, os aspectos didácticos e organizativos dos procesos de ensino-aprendizaxe-avaliación en educación física e as medidas de atención á diversidade e outros recursos para dar resposta a todo o alumnado. B1
C59
R4. Formula obxectivos e contidos específicos de sesión en educación física en base aos criterios de avaliación e contidos do currículo seleccionados. B2
C60
D8
D9
R5. Deseña, presenta e modifica tarefas motrices, aplicando os tipos, métodos e dominios de acción máis acorde aos obxectivos e contidos. B2
C60
D8
D9
R6. Propón actividades, procedementos e instrumentos para avaliar ao alumnado de Educación Primaria baseándose nos elementos do currículo de Educación Física. B2
C60
D8
D9
R7. Adapta tarefas motrices e coñece recursos específicos para a atención ao alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (NEAE) na educación física. B2
C60
D8
D9
R8. Deseña sesións de educación física na Educación Primaria tomando decisións colaborativamente con outros/as futuros/as docentes e tendo en conta os fundamentos didácticos. B2
C60
D8
D9
R9. Pon en práctica intervencións didácticas en educación física, elaboradas colaborativamente, manexando adecuadamente os elementos do currículo de Educación Física e os coñecementos didácticos sobre procedementos de ensino-aprendizaxe-avaliación en educación física. C60
D2
D9
R10. Comunica de forma eficiente durante o desenvolvemento das sesións de educación física, prestando atención a transmitir as súas ideas aos/as futuros/as mestres/as e a xestionar a clase con alumnado ficticio de educación primaria. C60
D3
R11. Analiza, reflexiona e emite e acepta xuízos críticos sobre as sesións prácticas de educación física para mellorar e innovar no seu labor como docente. B10
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000