Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Innovación e investigación didáctica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Seminario Portafolio de actividades.
Para sumar apartados: cualificación mínima de 1,25 sobre 2,5 puntos.
20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C11
C16
C17
D1
D2
D3
D7
D9
D14
D15
D16
D18
D22
Aprendizaxe baseado en proxectos Proxecto de innovación/investigación Para sumar apartados: cualificación mínima de 1,25 sobre 2,5 puntos. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C11
C16
C17
C22
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D14
D15
Estudo de casos Portafolio de actividades.
Para sumar apartados: cualificación mínima de 0,75 sobre 1,5 puntos.
15 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C11
C16
C17
C22
D1
D2
D3
D6
D8
D9
D15
D16
D18
Exame de preguntas de desenvolvemento 1ª parte do exame: preguntas de relacionar.
Para sumar ambas as partes do exame: cualificación mínima de 0,75 sobre 1,5 puntos
15 A1
A3
B10
C7
C9
C16
C17
D2
D7
D8
D9
Resolución de problemas e/ou exercicios 2ª parte do exame: supostos prácticos.
Para sumar ambas as partes do exame: cualificación mínima de 1,25 sobre 2,5 puntos.
25 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C7
C9
C11
C16
C17
C22
D1
D2
D3
D6
D7
D8
D9
D14
D15
D16
D18
D22
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para dar resposta a calquera tipo de diversidade presente entre o alumnado da materia, e, de xeito especial , o de aquel aquel adscrito ao programa PIUNE (PAT)

Na convocatoria
ordinaria
, para obter a calificación de aprobado, o alumno/a deberá alcanzar a puntuación mínima de 5 puntos totais, realizar en prazo
todas as actividades así como cumprir os seguintes requisitos:

  • Alumnado
    asistente
    . O itinerario ordinario,
    é dicir, a avaliación continua, é posible para aquel alumnado que teña,
    como mínimo, o 80% da asistencia e unha participaciación activa na aula. Neste
    caso, para poder sumar todas as puntuacións, é imprescindible alcanzar
    unha calificación mínima na proba escrita (2 sobre 4), na aprendizaxe baseada
    en proxectos (1,25 sobre 2,5), nos estudos de caso (0,75 sobre 1,5) e nos
    seminarios (1 sobre 2). De alcanzarse as puntuacións mínimas esixidas, a calificación global sobre 10 puntos será a suma das notas parciais. A proba escrita está composta por dous partes. A primeira parte (15%) corresponde ao desenvolvemento de
    preguntas de comprensión e relación entre conceptos da materia, e a
    segunda parte (25%) á aplicación e transferencia teórico-práctica dos
    diversos contidos. Para poder sumar ambas as partes é necesario alcanzar unha calificación mínima na primeira parte (0,75 sobre 1,5) e na segunda parte (1,25 sobre 2,5).
  • Alumnado
    non asistente
    . O itinerario alternativo
    é para aquelas persoas que, por razóns debidamente xustificadas, teñan máis dun 20% de ausencias a clase ou que, aínda cunha porcentaxe inferior de
    ausencias, non entregasen reiteradamente en tempo e forma os traballos que
    permitan avaliar o logro das competencias propias da materia. O
    alumnado que se atope nesta situaciación será cualificado coa nota da proba
    escrita, a aprendizaxe baseada en proxectos, os estudos de caso e os
    seminarios. O exame será o mesmo e nas mesmas condicións que o alumnado
    asistente. Se deberán realizar os traballos de forma individual e a entrega dos
    mesmos será na data oficial de realizaciación da proba de exame. A calificación dos traballos se realizará con idéntico criterios aos utilizados co
    alumnado asistente.

En caso de non ter superada a materia, as competencias non
adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo. Aquel alumnado (asistente
ou non asistente) que suspenda, non alcance o mínimo esixido ou non teña puntuaciación terá unha convocatoria
extraordinaria
na cal se poderán recuperar os apartados pendentes (proba
escrita e/ou traballos) nas mesmas condicións de calificación e a mesma
proporcionalidade que na convocatoria ordinaria. É dicir, as partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso.

Aquel alumnado que non supere a materia na
convocatoria ordinaria, estará exento en convocatorias sucesivas de avaliar as
partes superadas. É dicir, as partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso.

Os materiais obrigatorios para preparar a materia,
especialmente a proba escrita, son os documentos correspondentes a cada
tema (temas, presentacions) xunto coas aprendizaxes das sesións
teórico-prácticas.

A efectos avaliativos, un mesmo traballo non pode ser
utilizado para outras materias e si este non cumpre os aspectos formais
esixidos (en especial, citación incorrecta de autorías ou plaxio) será rexeitado.

As datas oficiais dos examenes poden consultarse na
web da Facultade de Ciencias da Educación e Traballo Social, no espazo datas de examenes: http://fcce.uvigo.es/gl/docencia/exames/

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000