Educational guide 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Innovación e investigación didáctica
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Promover a calidade dos contextos (aula e centro) nos que se desenvolve o proceso educativo, de modo que garanta o benestar dos alumnos. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C11
D1
D2
D6
D8
D9
D15
D16
D22
Participar en proxectos de investigación relacionados co ensino e a aprendizaxe, introducindo propostas de innovación encamiñadas á mellora da calidade educativa. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C16
C17
D1
D2
D3
D7
D8
D9
D15
D16
D22
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
C7
C9
Comprender a complexidade, relevancia e necesidade da avaliación como un elemento regulador e promotor da mellora do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C9
C11
D1
D2
D8
D9
D14
D15
Desenvolver a capacidade de análise e síntese e potenciar unha actitude crítica e reflesiva ante distintos enfoques e criterios que poidan seleccionar e/ou aplicar na súa futura práctica profesional. A1
A3
A4
A5
B2
B10
D1
D2
D7
D9
D15
Desenvolver habilidades de relación interpersoal. Expor e argumentar de forma asertiva e desenvolver a capacidade de relación, comunicación e traballo en equipo, potenciando valores de cooperación e responsabilidade. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
C9
C11
D1
D2
D8
D9
Asumir a autorreflexión e autoevaluación como unha necesidade profesional e considerar a reciclaxe constante como un mecanismo imprescindible para mellorar na súa práctica profesional A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
D1
D2
D7
D8
D9
D16
Coñecer e tomar conciencia da complexidade de características e factores que inflúen no desenvolvemento cognitivo, psicomotor, afectivo, de linguaxe e autonomía persoal no neno 0 -6 e a necesidade de telos en conta no noso labor docente A1
A2
A3
A4
A5
B2
B10
B12
C7
D1
D2
D6
D7
D9
Ser capaces de utilizar a observación sistemática como principal instrumento de avaliación global, formativa e continua das capacidade dos alumnos e elaborar e aplicar diferentes instrumentos de observación e avaliación para nenos de 0 a 12 anos A1
A2
A3
A4
A5
B2
B12
C7
D1
D2
D14
D15
D18
Comprender a importancia do traballo colaborativo entre pais, alumnos e equipo educativo e crear e manter ao efecto lazos de comunicación cooperación e colaboración coas familias a través de diferentes estratexias para incidir mais eficazmente no proceso educativo do centro e a acción educativa referida ao grupo de alumnos. A1
A2
A3
A4
A5
B2
B8
C22
D1
D9
Promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos, a curiosidade e o gusto por profundar no saber e a satisfacción do traballo realizado como medio de realización e perfeccionamento que contribúe ao propio equilibrio emocional. A1
A2
A3
A4
A5
B7
B8
C7
D1
D16
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000