Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Didáctica das ciencias experimentais I
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos. A1
A2
A3
A4
A5
B1
D1
D6
D14
D17
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B4
B6
B8
B12
D1
D2
D4
D7
D8
D10
D11
D12
D14
D16
D17
D18
D21
D22
3. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B8
B12
D3
D4
D11
D16
D18
D22
4. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B4
B5
B6
B7
B8
B10
B11
B12
D6
D17
D22
5. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable. A1
A2
A3
A4
A5
B8
B9
D15
D23
6. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B6
B8
B10
B12
D14
D17
7. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovelo entre os estudantes. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B8
B10
D16
D19
D21
8. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. A1
A2
A3
A4
A5
B11
D4
D5
D11
D17
9. Comprender os principios básicos e as leis fundamentais das ciencias experimentais relacionados coa Física e a Química. A1
A2
A3
A4
A5
B1
C25
D1
D2
D3
D7
D14
D22
10. Coñecer o currículo escolar das ciencias experimentais relacionado coa Física e a Química. O medio físico: espazos e materiais. Máquinas aparellos e tecnoloxías. A1
A2
A3
A4
A5
B1
C26
D1
D2
D14
D18
11. Expor e resolver problemas relativos ás ciencias e relacionados coa vida cotiá. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B8
B10
C27
D1
D2
D7
D14
D15
D16
D22
D23
12. Valorar as ciencias como un feito cultural. Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sustentable. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B7
C28
C29
D1
D2
D13
D14
D15
D16
D20
D23
13. Desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover a adquisición de competencias básicas nos estudantes. A1
A2
A3
A4
A5
B1
C30
D6
D9
D21
D22
14. Contribuír a desenvolver nos alumnos e alumnas de Primaria as capacidades de coñecer e valorar a súa contorna natural, así como as súas posibilidades de acción e coidado. A1
A2
A3
A4
A5
B9
C28
C29
D22
D23
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000