Guia docente 2023_24
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Xeografía
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo previo Presentación dos traballos realizados na aula (comentarios, reflexións, análises).
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Integrar o estudo xeográfico desde unha orientación instrutiva e cultural
- Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico
- Manexo das TIC de forma adecuada ás necesidades e niveis da Educación Primaria
10 A2
A3
A4
B3
B5
B10
B11
C13
C35
C48
D1
D2
D3
D5
D6
D8
D9
D14
Traballo tutelado Presentación do traballo realizado polo alumnado de acordo ás pautas propostas. Requírese participación activa.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Manexo das TIC de forma adecuada ás necesidades e niveis da Educación Primaria
15 A2
A3
A4
B3
B5
B10
B11
C13
C48
D1
D2
D3
D6
D9
D14
D16
Exame de preguntas de desenvolvemento Tres probas teóricas sobre os conceptos básicos e contidos do temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Comprender os principios básicos das Ciencias Sociais: Xeografía
- Coñecer o currículo escolar das Ciencias Sociais: os contidos xeográficos
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
40 A1
A4
B1
B7
B9
C31
C32
C48
D1
D3
D14
D20
D23
Resolución de problemas e/ou exercicios Tres probas prácticas sobre aspectos tratados no temario.
Os resultados de aprendizaxe esperados son:
- Coñecer e aplicar os métodos e técnicas propios da Xeografía no estudo e análise espacial e dominar o vocabulario xeográfico básico
- Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes entre os estudantes
35 A1
A4
B3
B8
B10
B11
C23
C33
C37
C48
D1
D2
D3
D7
D14
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

As probas teóricas e prácticas, os traballos de aula, tutelado e demais actividades serán liberatorias. No exame final (oficial) faranse as partes que queden pendentes, no seu caso. En caso de non asistir e non realizar as actividades, ou non realizar as probas correspondentes, faranse todas no exame final (oficial). Para obter un aprobado na cualificación final é CONDICIÓN NECESARIA superar as probas teóricas e prácticas. A realización das demais actividades por si soas, aínda que numericamente permítano, non será suficiente para conseguir o aprobado final. Da mesma maneira, o aprobado da parte teórico-práctica non bastará para o aprobado final sen a realización e superación das demais actividades.

As probas teóricas e prácticas non se compensarán entre si de face á nota final; é preciso aprobar o tres partes de maneira independente. Ás probas parciais teórico-prácticas só se poderán presentar aqueles alumnos que entregasen unha ficha debidamente cuberta dentro do primeiro mes.

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico.

Todo o alumnado, asista ou non ás aulas, ten dereito a ser avaliado (mediante un exame ou no modo que se estableza na guía docente). As mesmas condicións de avaliación xerais rexen para aqueles alumnos que, por algunha razón, non poidan asistir regularmente a clase.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade no espazo 'datas exames'

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000