Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica American Psychiatric Association, DSM-5. Manual Diagnóstico y Estadístico de los Trastornos Mentales,, 5a, Panamérica, 2014
Siegel, D. J. y Payne, T, El cerebro del niño, 78-84-8428-714-8, 7a, Alba, 2013
Xunta de Galicia, Protocolo para la atención educativa del alumnado con el síndrome de Down y/o discapacidad intelectual, 2018
Xunta de Galicia, Protocolo Tratamento educativo do alumnado con trastorno do espectro do autismo (TEA), 2016
Xunta de Galicia, Protocolo de consenso sobre TDAH na infancia e na adolescencia nos ámbitos educativo e sanitario, 2014
Bibliografía Complementaria Xunta de Galicia, Protocolo para la intervención psicoeducativa de la dislexia y/u otras dificultades específicas del aprendizaje, 2020
Botías, F., Higueras, A. M. y Sánchez, J. F.,, Necesidades Educativas Especiales: planteamientos prácticos, Wolters Kluwer Educación, 2012
Fiuza, M. J. y Fernández, M. P, Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo. Manual didáctico, Pirámide, 2013
Flores, P. y Rico, L. (Coords.), Enseñanza y aprendizaje de las matemáticas en Educación Primaria, Pirámide, 2015
Lebrero, M. P. y Fernández, M. D.,, Lectoescritura. Fundamentos y estrategias didácticas, Síntesis, 2015
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000